سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر نفت:

تحقق مسئولیت‌های اجتماعی نفت از دستاوردهای دولت شهید رییسی است

سالاری گفت: یکی از دستاوردها و اولویت‌های دولت شهید رییسی تحقق مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه نفت است.

سالاری گفت: وزارت نفت بیشترین طرح‌های اقتصادی کشور را داراست بنابراین بیشترین میزان مشارکت مسئولیت‌های اجتماعی را برعهده دارد.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۵ همت برای اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی با توجه به شرایط اقلیمی هر استانی در بخش‌های بیمارستانی، عمران شهری، مدارس و فرهنگی در کشور هزینه شده است.

سالاری گفت: همچنین در مجامع شرکت‌های پالایشگاهی و پخش فرآورده‌های نفتی کشور مصوب شده بخشی از ۴۰ درصد سود آنها برای اجرای طرح‌های مسئولیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شود.

وی افزود: به همین منظور، ۱۹ همت قیر تهاتری نیز به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است که تاکنون ۲ و نیم میلیون تن قیر برای اجرای جاده‌های روستای واگذار شده است.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیپلماسی انرژی وزارت نفت در دولت سیزدهم گفت: در حوزه برون مرزی در بخش انرژی و برای جلوگیری از خام فروشی نفت گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی افزود: در کشور ونزوئلا به منظور استمرار صادرات و فروش نفت علاوه بر صدور خدمات فنی و مهندسی بخشی از نیاز تجهیزات پالایشگاهی این کشور را با استفاده از نیروهای متخصص داخلی تامین و برطرف کردیم.

نگذاشتیم کشور در حوزه سوخت با مشکل روبرو شود

سالاری گفت: با استفاده از توان داخلی روزانه ۲۱۰ میلیون لیتر فرآورده در بخش حمل و نقل، ۶۳ میلیون لیتر در بخش غیر حمل و نقل و ۴۹ میلیون لیتر در بخش نیروگاهی تامین سوخت شد و در دولت مردمی نگذاشتیم کشور در ایام تابستان، زمستان و اربعین با چالش و مشکل مواجه شود.

وی افزود:در ابتدای دولت مردم ۹ هزار کارت سوخت در کشور وجود داشت و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر نیز به دنبال صادر شدن کارت سوخت خود بودند که در دولت سیزدهم بیش از سه میلیون کارت سوخت صادر و مشکل مردم برطرف شد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت:زمانی بیشتر کارت خوان‌ها جایگاه سوخت خراب و دارای مشکل بود که با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان این دانش بومی سازی شده و امروز مشکلی در این زمینه نداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.