سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل نگهداری فرآورده‌های نفتی دولتی در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: عامل نگهداری فرآورده‌های نفتی دولتی خارج از ضوابط تعیینی، هشت میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال جریمه شد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان تعزیرات حکومتی استان در گشت مشترک به همراه بازرسان سازمان صمت پیرامون کشف کالاها از یک انبار، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

این مسوول با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را برای رسیدگی به خود اختصاص می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان همچنین در ادامه از محکومیت ۲ میلیارد ریالی متصدی فروش آجیل برای گرانفروشی خبر داد.

مظفری گفت: پرونده‌ واحد صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی در فروش آجیل به ارزش ۱۷۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متصدی واحد صنفی متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در بازرسی از آجیل فروشی با مشاهده تخلف گرانفروشی، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

وی اظهار داشت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.