سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای روزنامه آلمانی درباره زمان حمله زمینی اسرائیل به لبنان

روزنامه آلمانی بیلد ادعا کرد که رژیم صهیونیستی ممکن است در هفته سوم یا چهارم جولای حملات زمینی علیه لبنان انجام دهد.

رسانه‌ی آلمانی روز سه‌شنبه ادعا کردند که حزب‌الله قصد ندارد حملات خود به اراضی اشغالی را تا پایان جنگ در نوار غزه متوقف کند، که این احتمال حمله رژیم صهیونیستی به لبنان را بیشتر می‌کند.

براساس گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی بیلد به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: اسرائیل در نیمه دوم ماه جاری یعنی جولای (معادل ۱۰ تیر تا ۹ مرداد) حمله به لبنان را آغاز می‌کند مگر اینکه حزب الله درگیری را متوقف کند.

این درحالی است که با وجود لفاظی‌های مقامات رژیم صهیونیستی درخصوص حمله به حزب الله، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند سران رژیم در داخل از درگیری با حزب الله ترس دارند و از جنگ با نیروهای زبده این جنبش مطمئن نیستند.

در همین راستا کمال خرازی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، در مصاحبه با فایننشنال تایمز انگلیس تایید کرد که ایران و تمامی جناح‌های محور مقاومت در صورت درگیری با رژیم صهیونیستی، به هر نحو از حزب‌الله لبنان حمایت خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی و حزب‌الله از زمان آغاز جنگ این رژیم علیه نوار غزه در اکتبر سال گذشته که به آواره شدن ده‌ها هزار نفر و شهادت هزاران نفر منجرشد که اکثر آنان کودک و زن هستند، درگیری مرزی را رها نکردند و روزانه صدها راکت و موشک به سوی دو طرف مرز شلیک می‌شود.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.