سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر دستگاه‌های خدمات‌رسان با شماره تماس ۱۳۶

مدیرکل بازرسی استان مرکزی: مردم گزارشات خود در خصوص عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان را به سامانه ۱۳۶ اعلام کنند.

افضلی مدیرکل بازرسی استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه گفت: سازمان بازرسی استان در سال گذشته بر اساس وظایف نظارتی، ۲۳ بازرسی برنامه‌ای، ۱۳۵ بازرسی موردی و یک بازرسی فوق العاده از دستگاه‌های اجرایی سطح استان انجام داد. 

او ادامه داد: به دنبال این بازرسی‌ها، ۳۳ نفر به مراجع قضایی کیفری و ۱۳۴ نفر به مراجع تخلفات اداری معرفی شده و وصول قسمت قابل توجهی از حقوق دولتی در بخش معادن به میزان ۹۴۵ میلیارد تومان صورت گرفته است. 

مدیرکل بازرسی استان مرکزی عنوان کرد: تخلفات بیشتر در حوزه دستگاه‌هایی بوده که خدمات رسانی بیشتری به مردم داشته‌اند.

افضلی در خصوص سال جاری و با تأکید بر تشدید نظارت‌ها افزود: با توجه به تشدید نظارت‌ها در سال جاری، تشکیل پرونده‌ها افزایش سه برابری داشته و بیشتر در حوزه‌هایی بوده که خدمات رسانی بیشتری به مردم داشته‌اند و این به دلیل افزایش خدمات، نواقص و شکایات نیز بیشتر خواهد بود، امسال نیز ۲۷ بازرسی برنامه‌ای و ۷۵ بازرسی موردی صورت گرفته است. 

مدیرکل بازرسی استان مرکزی با اشاره به بیمه‌های تکمیلی و عدم توجه بیمارستان‌های دولتی به این مهم نیز گفت: در صورتی که بیمارستان با بیمه تکمیلی قرارداد داشته باشد باید معرفی نامه به بیمه از سوی پذیرش صادر شود.

افضلی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بیمارستان‌های دولتی با تمام بیمه‌ها قرارداد دارند و اگر مردم خلاف این را مشاهده کردند می‌تواند از طریق تماس با شماره ۱۳۶ گزارش خود را ثبت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.