سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی در فصل تابستان

رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی چشم خاتم‌الانبیا(ص)، از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از آمادگی این مرکز درمانی برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی در فصل تابستان خبر داد.

اکبر درخشان رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی چشم خاتم‌الانبیا (ص) گفت: بیمارستان تک‌تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) در طول سال، ارائه‌دهنده خدمات بیست‌وچهارساعته به بیماران با مشکلات مختلف حوزه چشم است و این خدمات در فصل تابستان هم بی‌وقفه ارائه می‌شود.

او افزود: در زمان اجرای طرح تابستانه، خدمات کلینیک چشم‌پزشکی بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) و تمامی بخش‌های این مرکز درمانی تک‌تخصصی به بیماران سرپایی و بستری مرتبط با این حوزه ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه ظرفیت اشغال تخت‌های این مرکز درمانی ۸۵ درصد بوده است، ادامه داد: ظرفیت تخت‌های موجود این بیمارستان ۸۱ تخت بوده و پیگیر آن هستیم که این عدد را به ۱۲۸ تخت برسانیم.

درخشان بیان کرد: در این گروه تخصصی، از ظرفیت پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و درمانی و در موضوعات قرنیه، شبکیه، گولوکوم (آب سیاه)، انحرافات چشمی، یووئیت (التهابات و عفونت‌های چشمی) و اورژانس‌های چشم استفاده می‌شود.

او تصریح کرد: تمامی دارو‌ها و تجهیزات مصرفی بیماران مرتبط با حوزه بینایی و مشکلات چشمی در داروخانه بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) به میزان کافی موجود است و خوشبختانه مشکلی از این بابت وجود ندارد و هرگاه که نیازی در این حوزه احساس شود، بلافاصله از طریق داروخانه ۲۲بهمن دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأمین می‌‎شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.