سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌های رگباری و وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش‌های رگباری پراکنده و وزش باد نسبتا شدید بعدازظهر امروز سه شنبه برخی مناطق استان را فرا می‌گیرد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری و میزان ابرها در طارم بیشتر و کوه‌های این شهرستان مه آلود است.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد صادر شده برای استان، یادآور شد: با توجه به ماهیت رگباری بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آبها وجود دارد.

سلطانی به هم استانی ها توصیه کرد: در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها تردد و توقف نکنند و به دلیل احتمال وقوع رعد و برق در ارتفاعات و فضای باز حضور نیابند.

وی اظهار داشت: به لحاظ دمایی نیز روزهای آخر هفته جاری با افزایش دما هوای گرمتری در استان حاکم می‌شود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۲۰ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۱ درجه، ابهر ۱۶ و ۲۹،‌ خرمدره ۱۷ و ۲۹ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۰ درجه، قیدار ۱۷ و ۲۸ درجه، سلطانیه ۱۲ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۸ و ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.