سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تضمین آینده کشور با حضور پای صندوق رأی

استاندار گیلان گفت: حضور پای صندوق رأی و انتخاب اصلح ۴ سال آینده کشور را تضمین می‌کند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز (دوشنبه ۱۱ تیر ماه) در نشست هم‌اندیشی قهرمانان و روسای هیئت‌های ورزشی استان با بیان اینکه قهرمانان ورزشی، نخبگان رشته‌های خود هستند، گفت: این استان سرشار از استعداد‌هایی است که باید به فعل تبدیل کنیم.

او یکی از وظایف دولت را توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های مختلف دانست و افزود: دولت سیزدهم در حوزه ورزش و قهرمانان ورزشی اهتمام ویژه‌ای داشته و این امر امیدوارم در دولت چهاردهم نیز ادامه داشته باشد.

استاندار به وضعیت ورزش گیلان اشاره و تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت و استعداد‌های زیادی در بخش‌های مختلف به خصوص حوزه ورزش است و عملکرد مدال آوران در میادین ورزشی به خصوص بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اثبات کننده این توان است.

مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنید

عباسی از جامعه ورزشی استان گیلان خواست تا با مرام پهلوانی و قهرمانی خود مردم را برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تشویق و ترغیب کنند.

او گفت: امروز قدرت، قدرت مردم و پایگاه مردمی است؛ اگرچه می‌پذیریم که یک سری مشکلات اقتصادی بنا به شرایط موجود وجود دارد، اما در دولت سیزدهم تمام تلاشمان را کردیم که مطالبات مردم را به نحو مطلوب تحقق بخشیم.

استاندار حضور مردم در انتخابات را نشان دهنده قدرت برتر در عرصه جهانی دانست و افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که در دوران ۸ سال دفاع مقدس خون‌های زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده تا ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد لذا انتظار داریم نخبگان عرصه ورزش مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند.

مشارکت در انتخابات قدرت‌آفرین است

عباسی با تأکید بر اینکه حضور پای صندوق رأی و مشارکت در انتخابات قدرت‌آفرین است، تصریح کرد: نباید مشارکت استان در انتخابات پایین باشد، شما به عنوان نخبگان ورزشی استان می‌توانید در دعوت جوانان و جامعه به حضور در پای صندوق‌های رأی نقش‌آفرین باشید، زیرا حضور پای صندوق رأی و انتخاب اصلح ۴ سال آینده کشور را تضمین می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.