سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان

سید فاتح بادپروا با حکم حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی، به‌ عنوان دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب شد.

در بخشی از حکم مدیرکل هنرهای نمایشی خطاب به فاتح بادپروا آمده است: بی شک ارتقاء جایگاه تخصصی و اعتبار هنری جشنواره بین‌ المللی تئاتر خیابانی مریوان نیازمند مداقه ژرف در ادوار پیشین، کارشناسی و آسیب شناسی دغدغه‌مند، تلاش وافر و همتی سترگ در راستای دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای کلان این جشنواره است، تا از این دریچه، کمک شایانی هم به ارتقای سطح کیفی تئاتر خیابانی کشور شود.

در ادامه این حکم آمده است: شایسته است در این راه از پیشنهادات، تجربیات و تخصص خانواده بزرگ تئاتر کشور و صاحب‌نظران ارجمند در شاخه‌های مختلف بهره‌برداری کامل به عمل آید.

در پایان این حکم آمده است: برای جنابعالی و همکاران محترم، هنرمندان پر تلاش تئاتر خیابانی و گونه‌های مختلف تئاتر بیرونی و نیز مردم شریف کردستان و مریوان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزو دارم.

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان هرساله با حضور هنرمندانی از داخل و خارج کشور در شهرستان مریوان برگزار می شود و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از این رویداد هنری دارند.

شانزدهمین دوره این جشنواره پس از وقفه‌ای یکساله از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ در مریوان برگزار شد و براساس هماهنگی های انجام شده قرار است پاییز امسال هفدهمین دوره این جشنواره برگزار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.