سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه بیماران مسموم شده رضوانشهری مرخص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هیچ بیمار بستری ناشی از مسمومیت در رضوانشهر بستری نیست،گفت: همه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه کردند ترخیص شدند و حالشان خوب است.

محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  از مسمومیت تعدادی از شهروندان در رضوانشهر خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۱۱ صبح دیروز تعدادی بیمار با علایم عمدتاً تهوع و استفراغ به بیمارستان شهدای رضوانشهر مراجعه و به صورت سرپایی خدمات درمانی به آن‌ها ارایه شد و مرخص شدند.

وی با بیان اینکه از عصر دیروز نیز تعدادی بیمار با علایم مشابه فوق‌الذکر مجدداً به بیمارستان رضوانشهر مراجعه کردند، افزود: مجموعا حدود ۹۰ بیمار به بیمارستان شهدای رضوانشهر مراجعه کردند و تنها ۸ بیمار در بخش اورژانس سرم تراپی و همگی آن‌ها نیز مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هیچ بیمار بستری ناشی از مسمومیت در رضوانشهر بستری نیست، گفت: همه بیمارانی که به بیمارستان مراجعه کردند ترخیص شدند و حالشان خوب است.

دکتر آشوبی با بیان اینکه توصیه‌های لازم به آبفای رضوانشهر جهت پایش منابع آب داده شده، افزود: علت دقیق مسمومیت شهروندان رضوانشهری هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

وی همچنین توصیه کرد: پیش از تهیه و صرف غذا حتماً دست‌ها را با آب صابون بشویند و در صورت مشاهده علایم گوارشی به نزدیکترین واحد سلامت محور مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.