سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ هزار نفر در استان قزوین رای اولی هستند+ تصاویر

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در استان از مجموع ۹۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن تعداد ۲۰ هزار نفر رای اولی هستند.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با حضور در صندوق شماره ۵۰ امامزاده حسین (ع) قزوین پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: امروز شاهد انتخاباتی پرشور هستیم و حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان در این دوره ۹۶۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که ۲۰ هزار نفر آنها را رای اولی‌ها تشکیل می‌دهند. 

سیاهکالی مرادی یادآورشد: به دانش آموزان رای اولی توصیه می‌کنیم بخاطر حفظ نظام همه پای صندوق رای حاضر شوند و بدانند این رای اهمیت زیادی دارد و حتی یک رای آنها نیز تعیین کننده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: به جوانان رای اولی توصیه می‌کنیم اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند تا اداره امور اجرایی را بر عهده بگیرد و آینده کشور تضمین شود.

وی در مورد شاخص‌های انتخاب رئیس جمهور هم گفت: چند شاخص و ویژگی می‌تواند در انتخاب رئیس جمهور مورد توجه دانش آموزان قرار گیرد که امیدواری به آینده، ساده زیستی، استکبارستیزی، مردم داری و باور توانمندی‌های داخلی و پایبندی به ارزش‌ها از مهمترین آنهاست.

سیاهکالی مرادی گفت: همه به آینده با نشاط و توام با موفقیت امیدواریم و با مشارکت گسترده خود به تحقق آینده‌ای روشن کمک خواهیم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.