سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت مهاباد:

مردم از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند

امام جمعه موقت مهاباد گفت: انتخابات فرصت بی بدیل برای تعیین سرنوشت کشور است که مردم باید از این حق خود استفاده کنند.

ماموستا سلیمان رشیدی امام جمعه موقت مهاباد در خطبه نمازجمعه این هفته، گفت: مشارکت همگانی در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر اینکه وظیفه ملی است، بهترین فرصت برای مشارکت در سرنوشت خود بوده که آثار آن در زندگی ما تاثیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: بی تفاوتی نسبت به انتخابات و سستی در این بخش ما را به سکوت در برابر مشکلات و دوران پس از رای گیری محکوم خواهد کرد.

امام جمعه موقت مهاباد بیان کرد: در صورتی که در انتخابات شرکت نکنیم به طور حتم نمی‌توان انتظار تغییر و بهبود وضعیت حاکم بر جامعه داشته باشیم و میزان مطالبه گری باید مطابق با مشارکت انتخاباتی باشد.

ماموستا رشیدی در ادامه با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی سردشت اظهار کرد: این جنایات به دست استکبار جهانی و با اسلحه ضدبشری آنهایی بوده که در این دوران مردم را به عدم شرکت در انتخابات تشویق می‌کنند.

وی در ادامه به اشاره به هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نیز گفت: آب یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی بوده که هرگونه اسراف در آن مایه گناه و کفران نعمت است.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر نیز گفت: این بلای خانمان سوز عقل و درک را از مبتلایان به آن گرفته ضروری ساز و کار‌های مقابله با آن بیش از پیش تقویت و گسترش یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.