سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

بررسی ها از مشارکت با نشاط مردم در رای گیری نشان دارد

استاندار خراسان رضوی گفت: گزارش های دریافتی موید این نکته است که مردم از نخستین لحظات رای گیری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی با شور و نشاط خاصی پای صندوق های آرا حضور یافته اند.

یعقوبعلی نظری روز جمعه و پس از حضور در اتاق وضعیت ستاد انتخابات شهرستان مشهد افزود: مردم با حضوری مثال زدنی سعی دارند آینده خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: امروز نیز، عوامل و مجریان این دوره از انتخابات از ساعت چهار صبح و بر اساس زمان‌بندی، کارها را به پیش بردند و این آمادگی در همه شعب وجود داشت و بر اساس زمان مشخص و اعلام شده راس ساعت هشت صبح در شعب مختلف استان رای گیری آغاز شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: نیمی از شعب رای گیری استان، در شهرستان مشهد مستقر است و اعضای هیات نظارت، عوامل اجرایی در لایه ها و نواحی مختلف در حال برگزاری سومین انتخابات در کمتر از ۶ ماه گذشته هستند که با توجه به تجارب گذشته عوامل بر کارها تسلط دارند.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی، از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در خراسان رضوی واجد شرایط رای دادن هستند و چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در جای جای خراسان رضوی مستقر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.