سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر حزب «رویای گرجستان» دست به جیب شد؛

وعده پاداش چند میلیون دلاری برای گولسیانی و یاران

ثروتمند‌ترین مرد گرجستان بعد از اعطای پاداش به تیم ملی گرجستان برای پیروزی مقابل پرتغال، برای حضور موفق در مقابل اسپانیا نیز وعده پاداش داد.

بیدزینا ایوانیشویلی مرد ثروتمند گرجستانی برای بالا بردن انگیزه تیم ملی گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ به بازیکنان و کار فنی تیم قول داد در صورت پیروزی مقابل اسپانیا ۱۱ میلیون دلار به آنها پاداش خواهد داد.

ثروتمند‌ترین مرد گرجستان بعد از اعطای پاداش به تیم ملی گرجستان برای پیروزی مقابل پرتغال وعده بزرگتری داد.

این در حالی است که رئیس جمهور و مسئولان گرجستان هنوز برنامه ریزی خود را برای اعطای پاداش به تیم ملی اعلام نکرده اند و باید دید بعد از این رقابت‌ها ضمن اعطای نشان شجاعت توسط دولت گرجستان آیا پاداش نقدی نیز برای آنها در نظر می‌گیرند یا خیر؟

گفته می‌شود بازیکنان برای پیروزی مقابل پرتغال نیز رقمی معادل ۱۱ میلیون دلار معادل با ۳۰ میلیون دلاری (واحد پول گرجستان)  دریافت کرده‌اند و در صورت پیروزی مقابل تیم اسپانیا نیز همین رقم برای آنها تکرار می‌شود.

ایوانیشویلی که یک حزب سیاسی به نام "رویای گرجستان" را تشکیل داده است، تصمیم خود را برای تامین این پاداش اعلام کرد. او همچنین ریاست بنیاد کارتو را بر عهده دارد که به دلیل فعالیت‌های خیریه خود در منطقه قفقاز شناخته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.