سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام صهیونیست: قادر به پیروزی نیستیم

یک مقام صهیونیست از استیصال نظامیان اشغالگر پرده برداشت و گفت که رژیم نه در شمال و نه در جنوب قادر به پیروزی نخواهد بود.  

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب افراطی «یسرائل بیتنو» در کنست و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در خصوص آینده جنگ علیه غزه گفت: «ما بازنده‌ایم و قادر به پیروزی نیستیم. در میان نظامیان ما که در رفح هستند ناامیدی زیادی وجود دارد. آنها نمی‌دانند چه کنند و احساس می‌کنند در میدان تیراندازی گیر کرده‌اند».

به گزارش الجزیره، این مقام صهیونیست همچنین به تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: «کابینه نه در جنوب و نه در شمال قادر به پیروزی نیست و وزیر جنگ هم مانند نخست وزیر مسئول این وضعیت است». 

با گذشت بیش از ۸ ماه جنگ علیه غزه، هر روز مقامات صهیونیست بیشتری به عدم توانایی در دستیابی به اهداف اعلام شده اعتراف می‌کنند. خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ ابتدای این هفته خبر داد که گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از هدف اصلی اعلام شده مبنی بر نابودی جنبش حماس عقب نشینی کرده است. در ادامه این گزارش به سخنان «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سخن گفتن از نابودی حماس فریفتن صهیونیست‌ها است اشاره شد.

دانیل هاگاری، هفته گذشته صراحتا اعلام کرد چیزی به عنوان نابود کردن جنبش حماس اساسا ناممکن است. این اظهارات خشم نتانیاهو و افزایش اختلاف بین کابینه و ارتش را به دنبال داشت.

مترجم: زهرا نجفی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
انشالله که نخواهی شدخون این همه بی‌ گناه مخصوصا کودکان بی گناه دامن گیرتون میشه