سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در خراسان شمالی فراهم است

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ۸ تیر ماه از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در همه نقاط تعریف شده استان فراهم است.

 علی اصغر پور گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز جهت برگزاری انتخابات ۸ تیر ماه از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در همه نقاط تعریف شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان و فرمانداری‌ها با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هر یک از مسیر‌های مطمئن و پایدار، تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او  گفت: تدابیر لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش‌رو در استان اندیشیده شده و ۳۵ تیم مجهز در بخش‌های مختلف فنی، برای حفظ پایداری شبکه و رفع مشکلات احتمالی، کاملا آماده هستند.

علی اصغر پور گفت :با ۳۵ تیم مجهز در بخش‌های فیبرنوری، موبایل، پاور و تغذیه نیرو، شبکه کابل، مایکرویو، سوییچ، دیتا و نقلیه از پایداری شبکه مخابرات استان در طول برگزاری انتخابات، محافظت خواهیم کرد.

او گفت : در حال حاضر ارتباط مخابراتی همه شعب اخذ رای برقرار و پایدار بوده و از ۷ تیر تا ۹ تیرماه با ایجاد شیفت ۲۴ ساعته و حضور مهندسین و متخصصین مخابرات، از پایداری و برقراری ارتباطات در سطح استان و به ویژه شعب اخذ رای با هدف برگزاری هر چه بهتر انتخابات محافظت خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به کیفیت حداکثری و میانگین بالای ۹۹/۹ درصدی پایداری شبکه ارتباطات استان و آنلاین بودن شعب اخذ رای در طول انتخابات اسفند ماه سال گذشته، گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های پرسرعت، امن و پایدار منطقه و با تکیه بر توان نیرو‌های مخابرات و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرایی، در اجرای الکترونیکی این دوره از انتخابات نیز به بهترین نحو عمل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.