سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ثبت احوال کردستان در روز انتخابات

مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: کلیه ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان استان در روز برگزاری انتخابات تا پایان زمان رأی‌گیری فعال هستند.

علی جوکار اظهار کرد: کلیه ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان انجام دهنده امور سجلی در روز انتخابات تا پایان زمان اخذ رای جهت ارائه خدمات سجلی دایر بوده و آماده خدمت رسانی به مردم شریف استان خواهند بود.

مدیرکل ثبت احوال کردستان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد انتخابات مدارک لازم جهت اخذ رای و شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه تنها ۲ مدرک اصل شناسنامه و کارت هوشمند ملی است، افزود: ادارات ثبت احوال استان تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا هیچ فردی به دلیل نداشتن مدارک هویتی از شرکت در انتخابات محروم نشود.

وی در خصوص افرادی که طی ماه‌های گذشته درخواست تعویض شناسنامه خود را در دفاتر پیشخوان تنظیم کرده ولی تاکنون جهت تحویل شناسنامه خود مراجعه نکرده‌اند، گفت: شناسنامه تمامی این درخواست‌ها اعم از تعویض و المثنی صادر شده و آماده تحویل به متقاضیان می‌باشد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۲۲۳ فقره کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان آماده تحویل است از متقاضیانی که پیامک تحویل کارت را دریافت کرده‌اند تقاضا نمود تا در روز‌های پنجشنبه و جمعه با مراجعه حضوری به ادارات ثبت احوال و یا دفاترپیشخوان نسبت به تحویل کارت خود اقدام نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.