کسی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارد

فرماندار سنندج تاکید کرد: کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده و همکاران اداری در ساعت اداری حق ندارند در ستاد‌های انتخاباتی حضور پیدا کنند.

حسن عسکری در شورای اداری شهرستان سنندج که با محور انتخابات برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: انتخابات همواره در طول تاریخ انقلاب در ایران از اهمیت خاص برخوردار بوده، اما این انتخابات بنا به دلایل مختلف از اهمیت دو چندان برخوردار است.

فرماندار سنندج افزود: برگزاری ۲ انتخابات در بازه زمانی کوتاهی در کشور یکی از دلایل اهمیت انتخابات هشتم تیر در کشور بوده از این رو باید هر آنچه در توان داریم را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بکار گیریم.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری و پرشور ملت ایران در انتخابات پیش‌رو در دستاورد‌های بزرگی در عرصه داخلی و بین‌المللی دارد، گفت: انتخابات هشتم تیرماه در عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در داخل و بیرون از مرز‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

فرماندار سنندج اضافه کرد: به همان میزان که شرکت در انتخابات یک تکلیف است انتخاب اصلح نیز تکلیف بوده و همه ما در این راستا وظیفه‌مند هستیم و باید به تکلیف خود در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم برای انتخاب اصلح‌ترین فرد عمل کنیم.

وی با تاکید براینکه شاخصه‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین شود، گفت: تبیین این شاخصه‌ها در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای سکانداری دولت چهاردهم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

عسکری معیار‌های شهید جمهور را شاخص انتخاب اصلح دانست و عنوان کرد: شهید جمهور که مردم بر آن مهر تایید گذاشتند بهترین الگو برای انتخاب رئیس جمهور در تراز انقلاب است.

به گفته وی، ملت ایران با حضور حماسی در مراسم تشییع شهید جمهور نشان دادند که رئیس جمهوری هم‌تراز و هم‌مکتب با شهید رئیسی را می‌خواهند و معیار‌های وی را شاخصه‌های انتخاب اصلح می‌دانند.

وی به برخی از شاخصه‌های رییس جمهور شهید هم اشاره کرد و گفت: تمرکز بر خدمت به مردم، توجه به توسعه دیپلماسی اقتداری به جای دیپلماسی التماسی، توجه به اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام، توجه به محرومیت‌زدایی و جلوگیری از اتلاف منابع از جمله شاخصه‌ها و ویژگی‌های شهید جمهور بود.

وی عنوان کرد: مردم‌داری، ولایت‌مداری، شفافیت، سلامت در خدمت مردم و خود را وقت خدمت به مردم کردن از شاخصه‌های رییس جمهور شهید بود که باید برای مردم بیش از پیش تبیین شود.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت سیزدهم باید از سوی دستگاه‌ها دولتی برای مردم تبیین شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از ۲۵ همت پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که بخش قابل توجه آن مربوط به شهرستان سنندج است.

فرماندار سنندج گفت: بحث انتخابات یک کار حاکمیتی و فرادستگاهی است دستگاه‌های اداری جامعه مخاطب خود را به انواع مختلف، به مشارکت ترغیب کنند و امکانات تجهیزات و نیروی انسانی خود را در اختیار وزارت کشور قرار دهند.

وی تصریح کرد: کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده کند، همکاران اداری در ساعت اداری حق ندارند در ستاد‌های انتخاباتی حضور پیدا کنند.

فرماندار سنندج در ادامه با تاکید بر توجه جدی به تکریم ارباب رجوع گفت: تکریم ارباب رجوع از مطالبات همیشگی ما بوده و هیچ شانی بالاتر از نوکری مردم برای خود قائل نبوده و نیستیم.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.