سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌جلیلی:

۸ سال عمر ۸۰ میلیون ایرانی معطل رضایت ۳ کشور شد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۸ سال عمر ۸۰ میلیون جمعیت کشور را معطل رضایت دو سه کشوری کردند که ابایی از دشمنی کردن با ما ندارند، گفت: پزشک اگر تشخیص درست ندهد، تجویزش هم غلط است.

سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب در جمع مردم ارومیه در مصلی این شهر با بیان اینکه اینجا استان مهدی و حمید باکری و فکری و امینی است، این مردم دیده‌اند مهدی‌باکری‌ها را هم در جنگ و هم در پس از جنگ. الگویی که نه در مقاومت و دفاع مقدس بلکه وقتی شهردار می‌شود نیز الگوی قابل ارایه به جهان است، اظهار داشت: این شما هستید که امینی‌ها و فکری‌ها را تقدیم کردید. وقتی مناسبات دوستانه و کار برای خدا و مردم پای کار بیاید، اگر مهدی باکری برادرش را نیز معاون خود کند، کسی نمی‌گوید چرا؟ چون قرار است او زودتر شهید شود و به خدا و خلق خدمت کند.

وی با بیان اینکه این فقط یک جلسه احساسی و عاطفی نیست؛ احساسات شما به برادر کوچکتان موجب شرمندگی من است، اما امروز جای تعارف نیست، افزود: امروز در یک انتخاب بزرگ قرار گرفتیم، امروز یک جهان فرصت داریم، مگر فرصت‌های کشاورزی، دامداری و گردشگری این استان کم است. یک جهان فرصت داریم و نباید رشد کشور منفی و صفر باشد بلکه باید حاصل یک جهان فرصت، یک ایران جهش باشد. یک ایران جهش با شناخت صحنه انجام می‌شود؛ یک جهان فرصت داریم و نباید رشد کشور منفی و صفر باشد بلکه باید حاصل یک جهان فرصت، یک ایران جهش باشد.

جلیلی با بیان اینکه برخی ناامیدی را القا می‌کنند، تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت و گفت که فشار حداکثری را اعمال می‌کند آن هم زمانی که دولت وقت توافق کرده بود، اجرا هم کرده بود، آژانس هم گفته بود که ایران همه تعهدات خود را انجام داده است، اما دشمن از توافق خارج شد. همان کسانی که هشت سال کشور را نگه داشتند، سانتریفیوژ هم جمع کردند، رشد اقتصاد هم صفر و منفی شد، دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان رسید؛ ۸۰۰ تحریم را ۱۵۰۰ تحریم کردند و امروز دوباره می‌گویند باید این کارنامه را احیا کنیم. آیا آن کارنامه قابل افتخار است؟

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۸ سال عمر ۸۰ میلیون جمعیت کشور را معطل رضایت دو سه کشوری کردند که ابایی از دشمنی کردن با ما ندارند، گفت: پزشک اگر تشخیص درست ندهد، تجویزش هم غلط است. اگر پزشک در سیاست و اقتصاد و مسائل حیاتی کشور تشخیص غلط بدهد، تجویزش کشور را آسیب جدی می‌زند و سال‌ها به عقب می‌راند؛ کسانی که می‌گفتند اگر فلان توافق را انجام دهیم مشکلات حل می‌شود، همین استان را یادشان رفته بود؟ چند روز دیگر سالگرد بمباران شیمیایی سردشت است؛ همین‌ها به صدام سلاح شیمیایی دادند و در روز روشن مردم ما را شیمیایی کردند؛ حتی حاضر نشدند یک بیانیه بدهند آیا شما می‌خواهید مسیر پیشرفت کشور را معطل این کشور‌ها کنید؟ شما ۳ سال قبل با انتخاب شهید رئیسی نشان دادید ریل پیشرفت کشور باید عوض شود و یه سمت قله‌ها شکل بگیرد افتخار شهید رئیسی این بود که ملت را باور داشت و در همین عرصه روابط خارجی توانست شگفتی بیافریند.

جلیلی با بیان اینکه پزشک اگر تشخیص درست ندهد، تجویزش هم غلط است اگر پزشک در سیاست و اقتصاد و مسائل حیاتی کشور تشخیص غلط بدهد، تجویزش کشور را آسیب جدی می‌زند و سال‌ها به عقب می‌راند، ادامه داد: در این دو سال اخیر دو نمایش دیدید از دشمنان؛ یک پرده نمایش این بود که می‌گفتند ما نگران زن در ایران هستیم و برای یک حادثه، اشک تمساح ریختند؛ اما اینهایی که اشک تمساح می‌ریختند، که بودند؟ کسانی مانند مکرون و بایدن که می‌گفتند نگران این حادثه در ایران هستیم، اما هزار زن و کودک در غزه به شهادت می‌رسند ولی بایدن و مکرون به آنجا می‌روند و عکس یادگاری می‌گرفتند و سلاح می‌دادند به صهیونیست‌ها دوباره می‌خواهید نگران اخم اینها شوید و کشور را معطل کنید یا از حق خود دفاع کنید؟

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه فردای انتخابات ریاست جمهوری باید کار شروع شود نه اینکه حالا بررسی کنم ببینم کارشناس مربوطه چه می‌گوید، گفت: هر یک روز که می‌گذرد، یعنی عمر ۸۰ میلیون جمعیت سپری شده است از فردای انتخابات با حرکت دسته جمعی و همبستگی ملی کار‌ها شروع خواهد شد. لزوم دستیابی به جهش به این معنی نیست که ضعف‌ها را نمی‌بینیم، اما اگر می‌خواهید ضعف را برطرف کنید، ضعف را با قدرت برطرف کرد نه با ضعف؛ با شناختن ظرفیت‌های کشور امروز در انتخاب سرنوشت ساز هستیم، اگر در موضوعی عقب بیفتیم فقط ۴ سال عقب نمی‌افتیم ۱۴ سال عقب می‌مانیم و اگر در موضوعاتی جلو بیفتیم ۴۰ سال جلو افتاده‌ایم.

جلیلی با بیان اینکه شما عبای گِلی و خاکی شهید رئیسی را فراموش نکرده‌اید، شخصاً به مردم اقصی نقاط مختلف سر می‌زد و در دفتر کار نمی‌نشست، خاطرنشان کرد: هر روستا می‌تواند یک سلول جهش کشور بشود و نه تنها ارزآوری داشته باشد، بلکه به جهش کشور کمک کند این استان هزار کیلومتر مرز با ۳ کشور دارد یعنی باید دروازه‌ای برای صادرات کشور شود. امروز چنین فرصت‌هایی داریم هر کدام از این فرصت‌ها می‌تواند یک قدرت بزرگ اقتصادی برای ما ایجاد کند.

وی با بیان اینکه امروز در برنامه هفتم تعریف شده که باید رشد اقتصادی ۸ درصدی داشته باشیم در برنامه ششم هم همین هدف تعریف شده بود، اضافه کرد: جالب است بدانید دولت وقت بیان می‌کرد من برنامه را قبول ندارم و حاضر نشد برنامه را بنویسد و برای اولین بار مجلس برنامه را نوشت و نه تنها رشد ۸ درصد شکل نگرفت بلکه صفر و منفی شد حالا دوباره می‌خواهید رشد کافی بیاورید؟ شهید رییسی این مسیر را عوض کرد کدام مسیر را می‌خواهیم ادامه دهیم؟ اگر جوان از آینده و اشتغال نگران است آنها تن‌ها در این ناامیدی می‌دمند انگار هیچ نقشی در این ناامیدی نداشته‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دمت گرم آقای جلیلی فقط تو میتونی و بس
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۳
آره فقط ایشون میتونند کاری کنن دلار 100 هزار تومانی بشه و گوشت کیلویی 1میلیون تومان و سکه و طلا 2 برابر قیمت
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۵:۰۹ ۰۵ تير ۱۴۰۳
نه اینکار تو تخصص روحانیه،از عهده هیچ کس برنمیاد،با رای ب دولت سوم روحانی ب این اهداف هم خواهیم رسید
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
،✅
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برنامه دکتر پزشکیان اینه که سفره ای که برای عده ای خاص پهن شده و بقیه از دور به خوردن و چپاول آنها تماشا میکنن را جم کرده و یک سفره کلی به عموم ملت پهن کند تا همه از آن استفاده کنن، اگر باشد همه بخورن و اگر نباشد همه گرسنه بمونیم. یاعلی
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
پزشکیان می فرماید تعرفه پزشکی کم و زیر میزی توجیه می کرد
آیا این هم با موردی که شما می گی همخوانی داره ؟؟؟
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۵:۱۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
مث دفعات پیش!!!!
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پزشکیان اندازه اش همان پزشک است و در قامت رئیس جمهور کشور ایران نیست .
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
دقیقا حرف منم‌همینه گل گفتی
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۵ تير ۱۴۰۳
نه پس حتما قالیباف و پور محمدی خوب هستن. فقط پزشکیان
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برو با نوه هات بازی کن رییس جمهور بودن کار هر کسی نیست
ناشناس
۰۲:۲۰ ۰۵ تير ۱۴۰۳
آخه تو می تونی تعیین صلاحیت کنی!
برو دنبال بازیت
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اگه یکم تحقیق کنید خود همین آقای جلیلی جزو اولین مذاکره کنندگان با آمریکا در حوزه هسته ای بود
سیاست کلی نظام تو اون دوره مذاکره بود
حالا که نشده میخوان بگن قبلیا بد بودن ما خوبیم بیاید رأی بدید
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
۳سال م بود ک جناب رییسی دنبال تمدید این معطللی بود....
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اما همزمان در داخل کشور تلاش بی وقفه انجام داد
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۱۵:۱۸ ۰۵ تير ۱۴۰۳
خوب وقتی تموم هزینه رو دادی باید با چنگ و دندون از طرف مقابل حقتو بگیری
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
لطفا از سر بی مسئولیتی حرف نزنید همه گرفتاری ها و معطلی های بعدی به علت خرابکاری تیم آقای احمدی نژاد بود که بانی تحریم ها و قطعنامه های شورای امینیت و ... هستند
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
۸سال دولت احمدی نژاد،سه سال هم دولت رییسی،کافی نبود؟دیگه گول شمارونمیخوریم،فقط پزشکیان
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رای ما پزشکیان کسی که اینکاره باشه و کار بلد
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۱۳:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
۸سال اصلی(روحانی)رو از قلم انداختی
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۳:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رای منم دولت سوم روحانیه
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چه خوب
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چه ربطی داره؟
قبل خوندن خبر،ایدئولوژیشو بتکون
۱۵:۱۹ ۰۵ تير ۱۴۰۳
بنده خدا احمدی نژاد دیوارش از خودش کوتاهتر و زبونش از دیوارش کوتاهتره
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ویل للمکذبین
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
از ۴۵ سال ۸ سالو کم کن بقیه را بگو چکار کردید؟! چرا ملت الان بدبخته، بگید ببینیم در ۳۷ سال باقی مانده چرا پیشرفت نکردیم که الان در آسایش باشیم؟! اصلا شماها چرا چسبیدید به صندلی ریاست فکر می‌کنید کشور فقط برای یک عده خاصه و شما عقل کل هستید ؟!!! اصلا چرا شماها خجالت نمیکشید؟!
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بقیه اش هم دست اصلاحات بوده. تازه یه ساله افتاده دست انقلابی ها
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
فقط دکتر پزشکیان
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تا الان هیچ برنامه درست حسابی نداشته
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من از هیچکدام کاندیدها حرفی از تقویت ارزش پول ملی و ثبات آن نشنیدم
یعنی باز هم تورم و گرانی و دزدی از جیب ملت
اگر کاندیدها راست میگویند برنامه برای ثبات پول ملی بدهند
ثبات پول ملی کار آسانی است و حتی در قرون وسطی هم اجرایی شده است
باید برابری پول مملکت در برابر طلا معلوم و ثابت شود همین یک کلام
نمی دانم این همه به اصطلاح نخاله داریم این یک کلمه را بلد نیستند یا نمی خواهند بگویند یا خط قرمزشان است !
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تنها کاندیدایی که حرف از تقویت ریال زد آقای جلیلی است

میتونید سرچ کنید تا مطمئن شید
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
همین جلیلی کم از حاکمیت ریال حرف زد بنده خدا
میگه باید پول ملی تقویت بشه تا اقتصاد درست بشه
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
امیدواذم
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
فقط مسعود پزشکیان
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
متاسفانه هیچ برنامه و راهکاری را برای اداره کشور ندارد
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
شما علم غیب داری یا پیشگو هستی که میگی برنامه و راهکار برای اداره کشور نداره؟ نکنه جلیلی برنامه برای کشور داره؟ برای ایران و آینده ایران فقط به مسعود پزشکیان رای می دهیم
دریانورد
۱۱:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
مردم ایران فهمیده اند و دیگر فریب نخواهند خورد.یادمون نرفته دولت روحانی چه بلایی سر این مملکت آوردن که تا سالها قابل جبران نیست.پزشکیان هم ادامه دهنده راه اشتباه دولت روحانیه وقتی شخصی مثل ظریف کنار دستش هست و شخصی مثل مهرعلیزاده کناردستش هست که چقدر به آقای رییسی توهین کردند. اونایی که تو ایران زندگی کردند میدونن به چه کسی رای بدن .وقتی تمامی شبکه های منافقین از پزشکیان حمایت میکنند تکلیف مشخصه .
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من علم غیب ندارم.

صحبت های ایشون رو در کمیسیون های اقتصادی دنبال کردم و به این نتیجه رسیدم که هیچ راهکاری ندارن

میتونید سرچ کنید تا متوجه شوید
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
عزیزی که گفتن آقای پزشکیان هیچ برنامه ای ندارن باید بهشون بگم عزیزم برنامه ایشون خیلی واضح و مشخصه
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چه حالب
قبل خوندن خبر،ایدئولوژیشو بتکون
۱۵:۲۴ ۰۵ تير ۱۴۰۳
اما من علم غیب دارم،
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
چرا 8 سال زمان احمدی نژاد نمیگی ؟
خودت چیکار میکردی تو اون 8 سال؟
مرجان
۰۹:۵۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
درود بر رئیسی،سلام بر جلیلی
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
شما فکر کنم نفستون از جای گرم بلند میشه گوشت کیلو 800 هزار تومان و دلار 60 هزار تومانی یادت رفته
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اگر به پزشکیان رای بدهید گوشت 8 میلیون تومانی را هم خواهیم دید
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
درود بر شرفت آقای جلیلی عزیز
رضا
۰۹:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بله جناب جلیلی درست می فرمایید ۸ سال عمر ملت ایران معطل رضایت برخی ها موند .
گمنام
۰۹:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آقای جلیلی برنامه ات چیه کارت چیه میخوای بیای. فقط مثل آخوند بالای منبرید. ملت سخنران نمیخواهند. سخنرانی ها ۲۰ روز دیگه تا ۲ ماه محرم و صفر داریم.
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ایشون با برنامه ترین کاندیدای ریاست جمهوری هستند
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ترسم این هشت سال هم معطل بیسوادی شما در عرصه اقتصاد ،صنعت و برنانه ریزی و آمار باشه که بسیار محتمله
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
این تفکر شما اشتباه است
ن لیبرالیسم،ن رانتخوری،منابع ملی،برای ملت
۱۵:۲۸ ۰۵ تير ۱۴۰۳
میتونی دلیل عقلی بیاری ک ایشون در مدیریت بیسواده!
ناشناس
۰۰:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دولتی که هشت سال به تمام کارشناسان لقب بی سواد داد حالا پشت جناب پزشکیان هست آخرش دیدیم که حتی سواد خواندن چند برگ زبان انگلیسی هم نداشتند و حالا می خواهند دوباره از بغض و کینه بعضی ها استفاده کنند و دوباره به قدرت برگردند
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
موتور اقتصادی کشور را خاموش کرده اند(دولت سیزدهم خاموش کرده)
هر دولتی بیاد باید اول سوخت خوب برای موتور اقتصادی کشور تدارک ببیند تا موتور راه بیفتند و سرعت بگیرد این سوخت اگر با مشارکت مردم باشد سریع تر می چرخد و تولید اقتصاد رونق می گیرد.
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دولت شهید رئیسی بسیار با پشتکار و دلسوز بودند
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برجام در زمان خود جلیلی احمدی نژاد بود خودشان برجام درست کردن
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خیر

در زمان آقای روحانی و آقای ظریف اتفاق افتاد
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
یه کم برو درس بخون
تورم،مالیات فقرا به اغنیا
۱۳:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
عجب حافظه توپی داری
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برجام و خروح تراب از برجام در زمان روحانی و ظریف بودند
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
درست میگه تحقیق کنید اولین تلاش ها برای مذاکره با آمریکا تو همون دوره بود
فقط دم و سم نداری اگه نه خرخوبی هستی
۱۵:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۳
اینو از کجات در اوردی،نوشتی
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
حواسم نبود منفی دادم
به جلیلی رای ندید خواهشا
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
از سردمداران اصلاحات خوب دروغگویی یاد گرفتی
سعیدی
۰۸:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
8 سال عمر 80 میلیون ایرانی به خاطر بی کفایتی یک عده از مسئولان زمان احمدی نژاد تباه شد انشاالله تفکر اصولگرایان دیگر بر کشور حاکم نشوند ببینین چه کار کرده اید که کل جامعه بین المللی با ایران قطع رابطه کرده اند بهتر نیست برای ایران از این انتخابات انصراف دهید تا حداقل یک ده نفس راحت بکشند ؟
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
این تفکر شما اشتباه است

کمترین ضریب جینی ایران بعد از انقلاب در زمان آقای احمدی نژاد بود
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
جلیلی به سوال بورسی جواب درست نداد طفره رفت گفت سال 99 من راهکار دادم گفتم که این کارو بکنید خودش نگفت چکار خواهد کرد بعد از ۴ سال سرمایه گذاران حداقل اصل پول خود را بردارند.


اصلا برنامه ندارد اومده از..... و ..... و...... حمایت بکنه
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آقای جلیلی با برنامه ترین کاندیدای ریاست جمهوری است
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اقای جلیلی الان 50 ساله یه ملت دچار جاه طلبی شما و امثال شما شده.
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ساقول آقای جلیلی
جواد
۰۷:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
از خودتون بگید چی بلدید ؟ و تا الان چه کار مفیدی انجام داد اید
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اونچه در توانش بوده برای اعتلای کشور به کار بسته است
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
هیچ کار مفیدی انجام ندادن جز حرف زدن
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۵ تير ۱۴۰۳
چیزی تو توانش نبوده و نیست
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
انشالله شما جناب آقای دکتر سعید جلیلی ریاست جمهوری شدید ببینیم چه گلی خوش بویی سر مون میریزید دوران سختی گرانی های پیشرفته تمام میشود
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
قطعا پر افتخار ترین دوران تاریخ ایران خواهد بود این رو از صمیم قلبم میگم
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دکتری چی ؟؟

از کدوم دانشگاه معتبر ؟؟؟!!!
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
به جلیلی اگر رای بدید باید منتظر دلار 100 هزار تومانی و دو برابر شدن سکه و طلا و گوشت 1 میلیون تومانی باشید
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رای من جلیلی، جلیلی دوست داریم
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
همچنین من
منصور
۰۶:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
از نحوه تائید صلاحیتها مشخص شد رئیس جمهور اینده کیه / لازم به رای گیری نیست
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
متاسفانه آقای پزشکیان هیچ برنامه و راهکاری برای اداره کشور ندارد
ناشناس
۱۱:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
۰۹:۰۵ شما مگه علم غیب دارید که میگید پزشکیان هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارد؟! نه پس جلیلی و قالیباف خوب هستن به نظر شما
مسترپلنوببین،گول نخور
۱۴:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خوب ادم حرفاشون و پشتوانه شونو میبینه و اطرافیان و ستادیهاشونو ک میبینه حس میکنه رییس جمهور پر افتخار و محبوب حسن روحانی رو دیده
ناشناس
۰۶:۰۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
جلیلی مرد میدان است
حسین خرّمی
۰۵:۴۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ملت شریف ایران بیدار شوید و چشم بسته رای ندهید آقای پزشکیان مساوی حسن روحانی است ملت شریف ایران از یک سوراخ ۲ بار گزیده نشوید
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برو خاک تو سرت
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
درود بر شما
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ملت خیلی وقته بیدار شدن آره دیدیم به لطف شماها گوشت کیلیویی 800 هزار تومانی و دلار 60 هزار تومانی رو . رای ما پزشکیان
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۱۴:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اون گودالهایی ک حسن روحانی درست کرده بود ک کوچکترینش بدهی اوراق قرضه ک ۵۵۰ همت بود ،دلار رو پیشبینی میکردن به۲۷۰هزار برسه!منصف باشین
ناشناس
۰۵:۴۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
استاد تحریم
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خیر؛ استاد روابط خارجه و بین الملل با ۳۵ سال سابقه خدمت و دفاع از حق مردم و ذلیل نکردن کشور
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ تير ۱۴۰۳
جلیلی استاد تحریمه. همین
ناشناس
۰۴:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
بعضی از پزشکان تشخیصشان هم درست است ولی برای سود شخصی نسخه اشتباهی میدهند
منصف باشیم
۱۴:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تیکه سنگین بود
ناشناس
۰۴:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
با بقیه این سالها شما چکار کردید که در اون هشت سال تلف شد،؟
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
در مقایسه با بقیه کانایدا ها
ایشان احسن تر و افضل تر هستند
ولی خودتان کارنامه ایشان را بدون پیش داوری
مورد تحقیق و تفحص قرار دهید تا انشالله ایشان رییس جمهور شوند .بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
متاسفانه جبهه اصلاحات و آقای روحانی کشور را به خاک سیاه نشاند
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دقیقا گل گفتی
سربازحاج قاسم
۰۴:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۳
درود بر رئیسی سلام بر جلیلی
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
غیر تخصصی حرف زدن خیلی بده جلیلی
اگه سنگ اندازی نبود از هم قطاران شماها ،مشکل حل شده بود
شماها کاسبان تحریم هستید نه عاشق پیشرفت
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آقای مخبر وهیئت دولت می بایست از دستاوردهای بزرگ واستراتژیک شهید خدمت رئیسی عزیز دفاع کنند تا از بی مهری وناسپاسی جلوگیری شود.
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
از رشد اقتصادی و درست کردن یک هفته ای بورس . از کاهش نرخ دلار ، از بزرگتر شدن سفره های مردم . از افزایش ارزش پول ملی و ......؟!!!!!!!!!!!! از کدام یک ؟؟!!!!!!
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تمام این معطلی به علت خرابکاری شما و احمدی نژاد که بانی تحریم ها هستید بوجود آمد.
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خیر؛

به جهت ذلیل بودن دیپلماسی آقای ظریف بود
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
کی بهت رای بده اخه
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
من و کل خانواده ام (۶ نفره) با تمام علم و یقین و ایمان
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
جناب جلیلی شما نگذاشتید کام مردم شیرین شود.دولت برجام را به سرانجام رساند اما شماها مخالف بودید.به مردم و کشور ضرر زدید چون نمی خواستید افتخار برجام جز مال هم فکران خودتان باشد.این خیانت نیست؟
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
رییس جمهور روحانی بود مخالف همیشه هست پس چرا روحانی و دارو دسته اش هیچ .... نتوانست بکند
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
لابد ترامپ ایرانی است ماخبر نداریم
واقعیت اینست که دولت قبل حماقت محض کرد که امضای جان کری را تضمین
آب خوردن در کشور رابه برجام گره زد
وآمریکا را کدخدا می دانست
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
خیر؛

این دیپلماسی ذلیل آقای ظریف بود که کشور رو به خاک سیاه نشاند و قرارداد ننگین ترکمانچای (برجام) را بدون اینکه دقیق مطالعه کند امضا نمود
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برجام اگر فرجامی داشت میشد دستاورد اصلاح طلب های دورو
وحید
۰۹:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
دیوانه.
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آدمایی مثل جلیلی سنگ اندازی می کنند تا پیشرفتی حاصل نشه
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ساده دل، برجام با خروج ترامپ تمام شد... چرا نمی فهمید