سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛

مشکلات طرح‌های آبفای شهرستان قائنات بررسی شد

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفری یک روزه به خراسان جنوبی از چند طرح آبرسانی شهری و روستایی شهرستان قاینات بازدید و مشکلات آنها را بررسی کرد.

امینی مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از روستای کلی بخش مرکزی شهرستان قائنات وضعیت آبرسانی و منابع آب، نیاز‌های حوزه‌ی آبرسانی و روش‌های رفع نیازمندی‌ها را بررسی کرد.

وی در جلسه‌ای که برای بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع نیازمندی‌های حوزه آب رسانی شهرستان‌های قائنات و زیرکوه برگزار شد افزود: مجتمع آبرسانی روستای کلی تامین لوله انجام شده است و تا سه ماه باید کار انجام شود.

 امینی با تاکید بر آبرسانی سیار در روستا‌ها بیان کرد: تانکر‌های لازم برای تامین آب شرب اهالی روستا در صورت لزوم از استان‌هایی که تنش آبی ندارند در اسرع وقت تامین شود. 

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تامین اعتبار برای آب رسانی به نهضت ملی مسکن قاین خبر داد و بیان کرد: بزودی جلسه‌ای ویژه برای مشکلات آبی حوزه قائنات و زیرکوه در تهران برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان قائنات با توجه به تنش آبی آرین شهر گفت: روستا‌های کرچ، قومنحان، تیغدر و آفریز در بخش سده با کمبود شدید آب مواجه هستند که توجه ویژه را می‌طلبد.

محمدی به تنش آبی روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان از جمله روستا‌های سینیدر، مهمویی اشاره کرد و گفت: در اثر سیل اخیر متاسفانه فاضلاب روستای کرغند دچار خسارت شدید شده و همچنین فاضلاب روستای زول نیازمند اعتبار برای تکمیل این طرح می‌باشد.

پرداخت مطالبات آبداران از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار شهرستان قائنات به آن اشاره کرد.

غیرتی فرماندار زیرکوه نیز خواستار بازسازی شبکه آب رسانی شهرستان و تکمیل مجتمع‌های آبرسانی اسفاد، میر آباد، همت آباد، گزخت، شهید رجایی شهر آبیز و مجتمع آب رسانی خطیبی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.