تا هفته دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح ۲۲ طرح آبرسانی مرحله اول جهاد آبرسانی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲۲ طرح آبرسانی مرحله اول جهاد آبرسانی تا هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست بخشداران استان گفت: با اجرای طرح جهاد آبرسانی که در دولت سیزدهم شروع شد، از ۱۱۵ روستای هدف، آبرسانی ۶۵ روستا به اتمام رسیده است.

او افزود: ۲۲ طرح آبرسانی مرحله اول طرح جهاد آبرسانی نیز تا هفته دولت امسال افتتاح می‌شود و مابقی تا دهه فجر به پایان می‌رسد.

عباس زاده بیان کرد: پیشرفت مرحله اول جهاد آبرسانی استان به ۷۵ درصد رسیده است و قرارداد بقیه روستا‌های کمتر از ۲۰ خانوار نیز بعد از اتمام این مرحله شروع خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی و تأمین آب در خراسان جنوبی کار‌های مهم و راهبردی انجام داده و بخش زیادی از دغدغه تأمین آب روستا‌ها در این سه سال رفع شده است.

او با اشاره به اینکه خراسان جنوبی جزو استان‌های دارای تنش آبی است، بر لزوم فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب در روستا‌ها تأکید کرد و گفت: باید صرفه جویی و مدیریت جدی برای تأمین آب به ویژه در روستا‌هایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند، صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.