سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد:

اعضای ستاد‌های انتخاباتی حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی برای نامزد‌ها را ندارند

عزیزی گفت: افرادی که در ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی مسئولیت دارند، حق فعالیت انتخاباتی، اعم از تبلیغ و ضد تبلیغ برای هیچ یک از نامزد‌ها را ندارند.

عزیزی معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: با جلسات برگزار شده در ستاد‌های انتخاباتی شهرستان‌ها، تمامی موارد زیرساختی، پشتیبانی، نیرو‌های انسانی، هیئت‌های نظارت و... بررسی شد.

او افزود: آمادگی بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد؛ به ویژه در شهرستان بافق که از ستاد‌های انتخاباتی فعال استان است و در انتخابات گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی را رقم زدند. 

عزیزی تصریح کرد: افرادی که در ستاد انتخابات و هیئت‌های اجرایی فعالیت و مسئولیت دارند، حق فعالیت انتخاباتی، تبلیغ برای یک نامزد یا ضد تبلیغ برای نامزدی دیگر را ندارند. 

او تأکید کرد: هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی حق فعالیت انتخاباتی ندارند چراکه متضمن سلامت انتخابات هستند و همه اعضای ستاد‌های انتخاباتی باید این مورد را رعایت کنند. 

دهقان فرماندار بافق نیز گفت: برای انتخابات پیش رو ۴۳ شعبه ثابت و سیار در شهرستان وجود دارد. 

او افزود: برای استقرار تمام عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی، برنامه ریزی شده است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم مثل انتخابات گذشته با نظم و به بهترین نحو انتخابات ریاست‌جمهوری را نیز برگزار کنیم. 

گفتنی است در این جلسه موارد قانونی، توسط معاون سیاسی امنیتی استانداری و رستگاری مدیرکل سیاسی انتخابات استان بیان و همچنین برخی موارد موجود در این زمینه بررسی و پیگیری شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.