سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت بافق:

نامزد‌های انتخاباتی حرفی نزنند که دشمنان به کشور طمع کنند

حجت الاسلام ملاحسینی گفت: نامزد‌های انتخاباتی نباید در مناظرات حرفی بزنند که برای کشور مشکل‌ساز شود و دشمنان از آن نفع برند.

حجت‌الاسلام ملاحسینی امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: حضور باشکوه و مشارکت بالا و انتخاب اصلح راه گشای حل مشکلات کشور است.

او افزود: مردم این روز‌ها مناظره‌ها را می‌ببنید و نامزد‌ها باید در این میزگرد‌ها برنامه‌های خود را ارائه کنند. 

ملاحسینی با تشریح منویات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر معظم انقلاب‌ شاخص‌های انتخاب اصلح را تببین کرده اند که باید طبق این شاخص‌ها انتخاب اصلح صورت گیرد.

او گفت: استکبار ستیزی و گره نزدن مسائل داخلی به ارتباط با خارج، از مهمترین این شاخصه هاست.

او تصریح کرد: در این انتخابات، برخی افراد صف بندی خوبی ندارند و نامزد‌ها نباید حرفی بزنند که دشمنان طمع کنند و بعد‌ها برای کشور مشکل ساز شود.

امام جمعه موقت بافق گفت: مردم بررسی کنند و به نشست و برخاست‌های برخی از افراد با نامزد‌ها که چه کسانی هستند و پشت سر آنان چه گروه و افرادی قرار دارند، توجه کنند. 

او گفت: در این برهه از زمان باید ویژگی‌های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی، ملاک باشد چرا که راه او روشن و مشخص بود.

ملاحسینی همچنین درمورد خاموشی چاه‌های کشاورزی در بافق و گلایه کشاورزان گفت: محصولات کشاورزان سرمایه عمرشان است و باید در این راستا و برای خاموشی چاه‌ها، تدبیری اساسی انجام شود.

ملاحسینی گفت: راهکار‌ها و پیشنهاد‌هایی در این رابطه وجود دارد مثل خاموشی برخی از ریسه‌های چراغانی جلوی مغازه‌ها که ضرری به کسب و کار آنان نزند و کنترل روشنایی‌های برخی از مکان‌های تفریحی که در برخی ساعات شب نیاری ندارند.

او افزود: مسئولان برای این دغدغه کشاورزان برنامه ریزری کنند چرا که هزینه برخی از تجهیزات برای کشاورزان با طرح‌هایی که داده شده است زیاد است و کشاورز توان تامین آن را ندارد.

 امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت باشکوه برگزار شدن عید غدیر اشاره کرد و افزود: این عید بزرگ است و باید جشن‌های باشکوهی هم برگزار شود.

ملاحسینی گفت: اطعام غدیر و سنت هدیه دادن در این روز باشکوه از اهمیت خاصی برخوردار است و این مراسم‌ها باید متفاوت برگزار شود.

امام جمعه موقت بافق بیان داشت: عده‌ای از دوستداران اهل بیت (ع) از هم اکنون، به استقبال محرم رفته اند که این کار ضروری نسیت و باید برای غدیر برنامه ریزی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.