سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آسیب‌های اجتماعی با ورود تشکل‌های مردم‌نهاد

معاون استاندار اردبیل گفت: در دولت سیزدهم کاهش آسیب‌های اجتماعی جز رویکرد‌ها و اولویت‌های اصلی بوده است.

رضا قاسمیان صبح امروز در نشست تشکل‌های مردمی استان اردبیل گفت: به جای توسعه و بال و پر دادن به نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی، شایسته است در حل بسیاری از امور و مشکلات جامعه از ظرفیت تشکل‌های مردم پایه استفاده شده تا بستر تفاهم بیشتر در جامعه فراهم آید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: دولت سیزدهم با احساس مسئولیت در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا کرد و سعی داشت تا با نگاه واقع‌بینانه و تدبیر امور بسیاری از آسیب‌ها را کاهش داده و یا به بهبود وضعیت اجتماعی کمک کنند.
او ساختار جامعه را ساختار توانمند در بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردم اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی گروه‌های مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از نگاه علمی و واقع‌بینانه باید بهره گرفت، ضرورت دارد به دور از هرگونه نگاه اغراق‌آمیز بتوان در این حوزه برنامه‌ریزی درستی را انجام داد.
قاسمیان ظرفیت بی‌نظیر تشکل‌های مردم‌نهاد و سمن‌ها را در حل مشکلات و گره‌ها یادآور شد و افزود: در استان اردبیل وجود ۲ هزار تشکل با تنوع خدماتی که ارائه می‌کنند، بستر‌های خوبی را فراهم کرده تا بخش عظیمی از مشکلات فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و... رفع شده و به تقویت مؤلفه‌های همگرایی کمک شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.