سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان طی ماه ذی‌الحجه در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه خبر داد و گفت: در ماه ذی‌الحجه این هدایا به زوج‌های جوانی که از لحاظ اقتصادی دارای شرایط مناسبی نیستند، تعلق خواهد گرفت.

مرتضی موصلی با اشاره به امر مقدس ازدواج و تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری به تشکیل خانواده و اهمیت ویژه آن در مبانی دینی ما مسلمانان، گفت: یکی از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که مجموعه امام (ره) در ماه ذیحجه دارد و از سنوات گذشته آن را دنبال می‌کند، بحث تسهیل امر مقدس ازدواج و تشکیل خانواده است.

او ادامه داد: در سال گذشته، با عنایت نیکوکاران هم استانی و محبت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی، توفیقی حاصل شد تا زمینه آغاز زندگی مشترک بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ زوج در استان فارس صورت بگیرد. امسال تلاش داریم زمینه ازدواج آسان حدود ۷هزار خانواده را فراهم کنیم.

موصلی با تأکید بر اینکه کالا‌هایی که به زوج‌های جوان تعلق می‌گیرد، عمدتاً برند‌های مناسب کالا‌های ایرانی است، گفت: در سال گذشته نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان منابع ویژه‌ای که بخشی از آن کمک‌های خیرین بود، به تامین جهیزیه با برند‌های کالا‌های ایرانی اختصاص یافت و به زوج‌های جوان تقدیم شد.

او افزود: با آغاز ماه ذیحجه و سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امیرالمومنین علی (ع) آغاز برنامه‌های مرتبط با ازدواج را در سال جاری، در استان فارس داشتیم. به همین مناسبت ۲۰۰ زوج، زندگی مشترک خود را با حمایت خیرین و کمیته امداد امام راحل، آغاز کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با اشاره به نزدیک شدن به دهه امامت و ولایت، بیان کرد: در تلاش هستیم طی روز‌های آینده، به ویژه در دهه امامت و ولایت ۸۰۰ سری جهیزیه آماده کنیم که در مجموع ۱۰۰۰ سری جهیزیه در ایام ذی‌الحجه تقدیم به زوج‌های جوانی خواهد شد که از لحاظ اقتصادی دارای شرایط مناسبی نیستند.

منبع: ایسنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.