سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه حرم امام رضا(ع) در سالروز شهادت امام باقر(ع) اعلام شد

ویژه برنامه‌‎های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اعلام شد.

حجت‌الاسلام حسین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: این ویژه برنامه‌ها از شامگاه امشب و همزمان با شب شهادت این امام همام، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم (ص) با قرائت زیارت امین‌الله و مرثیه‌سرایی احمد واعظی آغاز می‌شود.

او افزود: سخنرانی یکی از کارشناسان مذهبی و قرائت دعای کمیل و عزاداری و مرثیه‌سرایی از دیگر برنامه‌های شب شهادت امام محمد باقر (ع) در حرم مطهر رضوی است.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ادامه داد: مراسم روز شهادت امام محمد باقر (ع) نیز بعد از اقامه نماز جماعت صبح روز جمعه در رواق امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری آغاز می‌شود و پس از آن زائران حریم ملکوتی رضوی دعای ندبه را قرائت می‌کنند.

شریعتی نژاد بیان کرد: آیین شامگاه شهادت امام پنجم نیز بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء فردا در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود که قرائت زیارت امین‌الله، سخنرانی و بیان معارف دینی از جمله این برنامه‌هاست.

او تصریح کرد: مرثیه‌سرایی و قرائت زیارت آل یاسین و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) پایان‌بخش برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام محمد باقر (ع) خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.