سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأکید جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش بر حضور مردم در انتخابات

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: در حقیقت با حضور در انتخابات، نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنیم.

امیر سرتیپ دوم ملکی زاده جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز در دوره بصیرت ویژه همسران کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش بیان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده‌ها تنگه اُحد نظام هستند؛ یعنی تحت هر شرایطی اگر چنین مکانی را از دست دهیم، شکست خواهیم خورد و بر هیمن اساس ارتش جمهوری اسلامی ایران، به خانواده‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به موضوع مهم همسرداری، افزود: همسران خوب باید لباس یکدیگر باشند؛ یعنی پوشاننده عیوب هم باشند و آبروداری را پیشه زندگی کنند.

امیر سرتیپ دوم ملکی زاده با تاکید به اینکه زن و شوهر باید مورد تایید و تحسین یکدیگر قرار بگیرند، افزود: آراسته بودن و محبت ورزیدن زن به شوهر، توجه و قدردانی مرد را در پی خواهد داشت.

وی به حاضران در دوره تاکید کرد: باید شناخت کافی از اولویت‌های طرف مقابل داشته باشید و از ایراد گیری نسبت به هم پرهیز کنید.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه زن و شوهر باید به تفاوت‌های هم، احترام قائل باشند، گفت: خداوند زن و مرد را یکسان نیافریده است و این نیز باید مورد توجه باشد.

وی در ادامه به تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: مادر و پدر برای فرزندان یک الگو هستند و اخلاق و رفتار دینی از موارد مهم و تاثیر گذار بر فرزندان است.

امیر سرتیپ دوم ملکی آموزش نماز به فرزندان را مهم تلقی کرد و افزود: نماز خواندن همانند یک کارت بیمه عمل می‌کند که آدم را از لغزش‌ها در امان می‌دارد.

وی در ادامه سخنانش، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و بیان داشت: شرکت در انتخابات پیام‌هایی را در پی دارد؛ لذا با رای دادن به دستور مقام معظم رهبری لبیک می گوییم و نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.