سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری عملیات اطفاء حریق در شهرستان شازند

به منظور افزایش آمادگی نیرو‌های یگان حفاظت و با هدف پیشگیری از بروز حریق‌های احتمالی، رزمایش اطفاء حریق در منطقه دره شیر بخش زالیان شهرستان شازند برگزار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: مراتع روستای حصار شهرستان شازند یکی از مراتع بحرانی ما است که ما سالانه در این منطقه آتش سوزی زیادی داریم.

محمدی افزود: با توجه به بارش‌هایی که امسال در فصل بهار داشتیم اکثر مناطق استان پوشش گیاهی غنی شده‌ای دارند به همین دلیل در فصل تابستان مستعد حریق هستند و ما برای اینکه در اولین فرصت و سریعترین زمان به محل حریق برسیم باید همدلی بین دستگاه‌های استان مرکزی داشته باشیم.

کاظمی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گفت: این تمرین برای افزایش هم افزایی و هماهنگی بین نیرو‌ها انجام می‌شود تا بتوانند در اسرع وقت وارد عمل شده و از افزایش خسارت‌های احتمالی اجتناب شود.

رضایی مدیر ستاد مدیریت بحران شهرستان شازند با اشاره به بروز حریق در این مناطق و رخدادهای تلخ سالیان گذشته گفت: امسال با برگزاری جلسات متعدد و هشدار‌های لازم به دستگاه داده شد و از بخشداری‌ها خواسته شد با دهیاری‌ها، شوراها و کشاورزان جلسه برگزار کرده و ابعاد امکان بروز حوادث را برایشان توضیح دهند.

برچسب ها: اطفاء حریق ، شازند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.