سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تل آویو: عملیات در مرکز غزه به پایان رسید

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی پایان عملیات نظامی در مرکز غزه شد.

رژیم صهیونیستی از اوایل ماه مِی عملیات گسترده در تمامی مناطق غزه از مناطق شمالی تا جنوبی در رفح را شدت بخشیده و امید داشت به این وسیله بتواند آنچه خطر حماس می‌خواند را از بین ببرد. با این حال، شواهد امر نشان می‌دهد تل آویو با عملیات در غزه در باتلاقی فرو رفته است که امیدی به خارج شدن از آن در آینده نزدیک وجود ندارد. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) از پایان عملیات نظامی در مرکز غزه پس از شش روز از شروع آن خبر داد. 

پنجم ژوئن ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات لشکر ۹۸ این رژیم در شرق اردوگاه آوارگان بوریج و شرق دیرالبلاح در مرکز غزه خبر داده بود. 

طی عملیات در این منطقه بود که نظامیان صهیونیست طی عملیاتی که به کشته شدن ۲۷۰ غیرنظامی فلسطینی و جراحت ۷۰۰ تن دیگر منجر شد، ۴ اسیر خود را آزاد کردند؛ عملیاتی که به گفته حماس به قیمت جان باختن ۳ اسیر دیگر شامل یک تبعه صهیونیست – آمریکایی همراه بود. 

گرچه ارتش رژیم صهیونیستی از پایان عملیات در مرکز غزه خبر می‌دهد، اما پیش از این در چند نوبت مقامات ارشد این رژیم مدعی پایان عملیات در مناطق دیگر شده بودند که گذشت زمان آنها را مجبور به مداخله دوباره نظامی در این مناطق کرد. 

در ماه‌های نخست جنگ غزه تل آویو مدعی پاکسازی شمال غزه شده بود، اما پس از آغاز عملیات در رفح، با ادعای اینکه نیرو‌های حماس به شمال بازگشته اند مجبور به آغاز دوباره عملیات خود در این منطقه شد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
یه باره رژیم صهیونیستی بگه غلط کردم از غزه خارج بشه سنگین تر ه
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
رژیم صهیونسیتی از کابوس حماس رهایی نخواهد داشت تا مضمحل شود و از بین برود و حامیان این رژیم مخصوصاً آمریکا اگر سر عقل بیایند دست از حمایت این رژیم جعلی کودک کش بر می دارند و بیش از این اعتبار نداشته خود را صرف این رژیم رو به نابودی نمی کنند.
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
پیروز شد
Hv
۲۰:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه اعراب خاعن رو
حسنی
۱۹:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
هرگز راه بجایی نخواهید رسید خداوند دشمنان مسلمانان را ابلح خلق کرده تارعنکبوتی دارد پاره میشود
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مگه غزه ایم مونده دیگه..دیگه همه چیو پودر کرده
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مرگ بر اسراییل غاصب کودک کش
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
الحمدلله بحق علی همیشه پیروزباشید وگروگانهاتون زودترازادبشن
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
کــی قـــراره مــوجــودیــت صَهیـــــــــون در کــــل اراضــی اشــغــالــی ( بــــحــر تــــا نــهــــر ) بــه پـــــــایــــان برسه!؟ THE END