سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اعلام اینکه آمار ثبت‌نامی‌های استان در رشته‌های مختلف جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است، گفت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۲۹ خرداد‌ماه ادامه دارد.

او افزود: نام نویسی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اوایل خردادماه آغاز شده و تا نوزدهم این ماه ادامه داشت که مهلت ثبت‌نام تا ۲۹ خرداد‌ماه تمدید شد.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در رشته‌های مختلف و دانلود آئین نامه و منابع، باید تا قبل از ٢٩ خرداد به درگاه my.oghaf.ir مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود: این مسابقات که با عنوان یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود با تغییری نسبت به سالیان گذشته همراه بوده و متسابقان زیر ۱۸ سال در رشته‌های قرائت و حفظ کل نیز در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی مازندران تا امروز ۲۲ خردادماه، هزار و ۵۰۰ نفر جهت شرکت در مسابقات قرآن ثبت‌نام خود را قطعی کردند، گفت: مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در تیرماه و مرحله استانی نیز در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

او در پایان با بیان اینکه باهمت جامعه و اصحاب قرآنی باید تلاش شود تا علاقمندان در مسابقات شرکت کنند، افزود: نصب پوستر مسابقات در اقصی نقاط شهرستان‌ها از جمله مساجد و امکان پرتردد ودعوت چهره به چهره از جمله ابزار‌های مورد استفاده است و برای رونق مسابقات و حضور حداکثری در مسابقات قرآنی باید تلاش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.