اعلام جزئیات مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در ۵ منطقه مازندران

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران جزئیات برگزاری مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در پنج منطقه از استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به زمان برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله شهرستانی (منطقه‌ای) در مازندران، گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در ۵ منطقه مازندران برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه در منطقه نخست شهرستان‌های آمل، محمودآباد، نور، بخش لاریجان و بلده به میزبانی شهر آمل در آستانه امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه روز شنبه ۱۶ تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در منطقه دوم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه به میزبانی نکا برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات برای خواهران در موسسه دارالقرآن و در بخش برادران در سالن ارشاد نکا در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود.

سیفی افزود: در منطقه سوم شهرستان‌های ساری، جویبار و میاندورود به میزبانی شهر ساری در بخش خواهران در بقعه میر سرروضه و بخش برادران در امامزاده عباس (ع) ساری در روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه برگزار خواهد شد.

او گفت: در منطقه چهارم شهرستان‌های بابل، قائمشهر، سوادکوه، بابلسر و بندپی به میزبانی شهرستان بابل که بخش برادران آستانه امامزاده قاسم (ع) و بخش خواهران در موسسه قرآنی نورین در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در منطقه پنجم شهرستان‌های تنکابن، رامسر، عباس آباد، نوشهر و چالوس به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار می‌شود، افزود: مکان برگزاری بخش برادران و خواهران این مسابقات در امامزاده سید حسین (ع) شیرود می‌باشد که روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود.
سیفی گفت: ساعت شروع مسابقات در هر پنج منطقه راس ساعت ۸ صبح است.

او افزود: زمان مسابقات بخش معارفی مرحله شهرستانی پنجشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ ظهر می‌باشد که مکان مسابقات در هر یک از شهرستان‌ها متعاقبا اعلام میشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.