سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحلیلگر سابق سیا: استاندارد زندگی در روسیه بالاتر از آمریکاست

تحلیلگر سابق سیا پس سفر به سن‌پترزبورگ، استاندارد زندگی در روسیه را بالاتر از ایالات متحده عنوان کرد.

لری جانسون، تحلیلگر سابق سیا در مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت که استاندارد زندگی در روسیه بالاتر از ایالات متحده است.

او پس از سفر به سن پترزبورگ برای نشست اقتصادی SPIEF به این نتیجه رسید. به گفته جانسون، بلافاصله پس از بازگشت، نامه‌ای از یک نفر دریافت کرد که از روسیه انتقاد کرد و مدعی شد که سطح زندگی در آنجا در مقایسه با ایالات متحده پایین است.

این تحلیلگر گفت: در روسیه، در سن پترزبورگ، یک زن می‌تواند ساعت یازده و نیم شب بیرون برود و نترسد که مورد تجاوز یا دزدی قرار بگیرد. وقتی به مترو می‌روید. نباید از موش‌ها فرار کرد، چون موشی وجود ندارد.

جانسون خاطرنشان کرد که فروشگاه‌ها هر آنچه را که می‌توانید تصور کنید در اختیار دارند و قیمت‌ها حدود ۴۰ درصد کمتر از ایالات متحده است. این مضحک است. چه ایده احمقانه‌ای در غرب درباره روسیه است. 

در ماه فوریه، تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار آمریکایی، در جریان بازدید از روسیه، از مجموعه و قیمت‌های غنی در فروشگاه‌های روسیه ابراز تعجب کرد. طبق برآورد او، آمریکایی‌ها چهار برابر بیشتر در ایالات متحده برای مجموعه‌ای از محصولات خریداری شده در مسکو پرداخت می‌کنند. 

وی تاکید کرد که تحریم‌ها تاثیری بر موجودی محصولات در سوپرمارکت‌ها نداشته است. کارلسون به این نتیجه رسید که بازدید از یک فروشگاه روسی می‌تواند یک آمریکایی معمولی را علیه دولتش برانگیزد، زیرا دروغ‌های واشنگتن را افشا می‌کند.

مترجم: اعظم پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسنی
۱۶:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جانسون را به ایران دعوت کنید در مورد ایران گزارش تهیه کند