سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به پیشگیری از وقوع جرم برای کاهش پرونده‌ها

رئیس کل دادگستری لرستان بر بهره گیری هرچه بیشتر از سامانه هاوفناوری‌های روز برای پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری لرستان اولویت قرار دادن موضوع پیشگیری را از مهمترین راهکار‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی،کاهش هزینه هاو کاهش ورود پرونده‌ها به دستگاه قضاعنوان کرد و بر بهره گیری هرچه بیشتر از سامانه هاوفناوری‌های روز برای پیشگپیری از وقوع جرم تأکید کرد .

حجت الاسلام شهواری راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین را گامی موثر در جلوگیری از دست اندازی به منابع ملی وتغییرکاربری اراضی کشاورزی دانست و گفت:با توجه به افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی تغییر کاربری‌ها درسال گذشته دستگاه‌های خدمات رسان که به ساخت وساز‌های غیرمجاز خدمت ارائه کنند مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: آمار پرونده‌های قضایی حوزه بهداشت و درمان در همه‌ی شاخص‌ها به خصوص قصور پزشکی ،اشتغال بدون مجوز فعالان این بخش در حوزه زیبایی هاوسقط جنین رشدفزاینده دارد.

حجت الاسلام شهواری با بیان اینکه جرم سرقت در افکار عمومی آزار دهنده واحساس امنیت در جامعه را به خطر می‌اندازد،گفت: کاهش نرخ بیکاری با فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی راکد،بهره گیری از پابندالکترونیک،نصب دوربین پایش شهری، جمع آوری متجاهر با تقویت کمپ‌های ماده ۱۶ به کاهش این بزه‌های اجتماعی در جامعه کمک می‌کند. 

رئیس کل دادگستری لرستان به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هم اشاره کرد و افزود: انتخابات سرنوشت مردم و آرا حق مردم است و مدیران حق مداخله در این رویداد را ندارند و با افرادی که از امکانات دولتی به نفع نامزدی استفاده کنند، برخورد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.