رئیس‌کل دادگستری لرستان:

۲ تروریست حادثه ۱۷ بهمن خرم‌آباد دستگیر شدند

رئیس‌کل دادگستری لرستان از دستگیری دو تروریست حادثه انفجار تانکر سوخت در ۱۷ بهمن ماه سال گذشته که منجر به شهادت ۲ نیروی خدوم ناجا در مرکز لرستان شد،خبر داد.

۲تروریست حادثه ۱۷ بهمن خرم‌آباد دستگیر شدند/محاکمه در دادگاه علنیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد رزم رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه در ۱۷ بهمن ماه ۹۷ شاهد یک واقعه تروریستی در منطقه «دره گرم» خرم آباد بودیم،اظهار کرد: در این حادثه  با انفجار تانکر سوخت خالی در جنب پمپ بنزین،دو نفر از نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

او تصریح کرد: با تلاش‌ نیرو‌های گمنام امام زمان (عج) در کمتر از ۸ ماه ۲ تروریست شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه به زودی این ۲ تروریست در دادگاه کیفری به صورت علنی محاکمه می‌شوند، گفت: جزئیات تهیه سلاح ،مهمات ،جلیقه ها و نحوه اجرای عملیات پس از تحقیق و بررسی نهایی اطلاع رسانی می شود.

براساس این گزارش، در ساعت ۲ بامداد روز ۱۷ بهمن ماه سال گذشته، مأموران گشت انتظامی شهرستان خرم‌آباد حین گشت زنی در محله «دره گرم» به دو سرنشین خودرو پراید که در کنار پمپ‌بنزین پارک شده بود، مشکوک شدند که آن‌ها به‌محض مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی می‌کنند. در این درگیری، مهاجمان به تانکر خالی سوخت گاز مایع که در محوطه پمپ‌بنزین پارک شده بود تیراندازی می‌کنند که به انفجار مهیب و شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های مجاور منجر می‌شود. در این درگیری، «نجم الدین باوی» از سربازان دلاور و جان‌برکف نیروی انتظامی و ستوان یکم «جابر بیرانوند» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.