سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه وبویراحمد منتظر کمک نیک اندیشان

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اکنون ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان وجود دارند که منتظر کمک‌های خیرین و نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.

منصور بیژنی مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون با مساعدت ستاد دیه استان، محاکم قضایی و اخذ رضایت شکات و کمک خیران و نیکوکاران ۵۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: جمع بدهی این افراد در مجموع ۳۸۰ میلیارد ریال بوده که ۲۲۰ میلیارد ریال معادل ۵۸ درصد توسط محاکم تقسیط تا زمینه آزادی آنان فراهم شده است.

مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ظهر امروز با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مدیر عامل ستاد دیه ۶ نفر با مبلغ بدهی ۲۵ میلیارد ریال که ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ستاد دیه بصورت وام و کمک بلاعوض اعطاء شد، از زندان نیز آزاده شده اند.

بیژنی ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران، تاکید کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.