سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبهه مقاومت بر امپراطوری رسانه‌ای آمریکا پیروز شده است

امام جمعه بروجرد با تاکید بر تقویت مقوله فرهنگ گفت: اکنون رسانه جبهه مقاومت بر امپراطوری رسانه‌ای آمریکا و هم پیمانان او پیروز شده است.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد، گفت: نمونه ای از پیروزی رسانه های جبهه مقاومت اعتراضات دانشجویان با وجدانی بیدار علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این رژیم کودک کش است.

وی اظهار کرد: دانشجویان امروز علیه این جنایات شعار می دهند که پیام رهبر معظم انقلاب در این زمینه بسیار تاثیر گذار بود و ایشان این دانشجویان با وجدان بیدار را جزیی از جبهه مقاومت خطاب می کند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی یادآور شد: این شورا باید روی مقولات فرهنگی بیشتر کار کند و در این راستا طرح هایی با قابلیت اجرایی ارائه بدهد.

حسینی با بیان اینکه ما از جهت سیاسی مشکلی نداریم، تاکید کرد: دشمن تمام توان خود را بر مسئله فرهنگ متمرکز کرده است که با تقویت فرهنگ دینی در جبهه مقاومت فرهنگی نیز پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) گفت: این ازدواج آسمانی بود و باید الگوی جوانان قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه از سخت گیری های ازدواج باید کاسته شود، گفت: فقط شغل و درآمد در ازدواج ملاک قرار نگیرد، بلکه دینداری و اخلاق هم مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه به در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی توسط نامزدها افزود: افراد به هم دیگر توهین نکنند و صرفا بر ارائه توانایی ها و برنامه های خود متمرکز و دیگران را تخریب نکنند.

وی همچنین با اشاره به مشکلات کارخانه نساجی بروجرد، اضافه کرد: این کارخانه سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال درآمد داشته و چهار هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال هم وام گرفته است، سوال این است چرا حقوق کارگران را با تاخیر می دهد و یا کارگران را اخراج می کند؟

امام جمعه بروجرد افزود: از این میزان درآمد و وام هایی که نساجی گرفته ۲ هزار میلیارد ریال هزینه و صرف پرداخت حقوق کارگران شده که از مسوولان می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.