سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام دو باند بزرگ سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند بزرگ سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی در کرمانشاه و دستگیری ۱۴ نفر از اعضای این باند‌ها خبر داد.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا از فعالیت باند‌های سازمان یافته در زمینه جعل اسناد هویتی و مدارک شناسایی در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی دو باند سازمان یافته در رابطه با جعل اسناد دولتی شده و طی عملیات‌هایی منجسم و مقتدرانه ۱۴ عضو آنها را دستگیر کردند.

حاجیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند بیش از سه هزار سند و مدرک جعل شده و اوراق هویتی جعلی که به گفته متهمان برای برخی از آنها تا مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال هم وجه دریافت کرده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت اعضای باند‌های متلاشی شده حتی به خارج از استان کرمانشاه هم کشیده شده بود و از استان‌های دیگر سفارش دریافت کرده بودند.

وی یادآوری کرد: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی و فتا در شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی، مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال نیز در حساب بانکی آنها مسدود شد.

حاجیان با اشاره به شناسایی و مسدود شدن بیش از ۱۰۰ گروه در فضای مجازی که متعلق به باند‌های سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی و اوراق شناسایی می‌باشد، گفت: افرادی هم که متقاضی اسناد جعلی هستند تحت تعقیب قرار دارند، چرا که استفاده از آنها جرم بوده و قطعا با این افراد برخورد می‌شود.

 ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گمرک مرزی پرویزخان کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گمرک مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در گمرک پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این رابطه پرونده‌هایی تشکیل و برای صدور حکم به مراجع قضائی ارسال شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.