سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار آتش‌سوزی ۲ واحد مسکونی در همدان

آتش نشانان همدانی موفق به مهار شعله‌های آتش در ۲ واحد مسکونی واقع در این شهر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان با حضور به موقع در محل آتش سوزی یک منزل مسکونی واقع در منطقه دیزج شهر همدان، موفق به مهار آن شدند.

سیدصادق پورسینا گفت: دقایق اولیه بامداد امروز چهارشنبه سامانه ۱۲۵ همدان پیام مردمی در خصوص آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله دیزج شهر همدان را دریافت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: براین اساس ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه‌های مرکز و الوند به محل حادثه در محله دیزج اعزام شدند و آتش نشانان پس از حضور در محل و در بررسی اولیه مشاهده کردند آتش کل یک ساختمان را فرا گرفته در حال سرایت به ساختمان‌های اطراف است.

پورسینا گفت: با مشاهده وضعیت موجود آتش نشانان در قالب ۲ گروه همزمان عملیات اطفاء و جستجو و نجات را آغاز کرده و پس از تلاش بی‌وقفه توانستند شعله‌های آتش را که کل منزل مسکونی را فرا گرفته بود، مهار و از گسترش آن به ساختمان‌های مجاور جلوگیری کنند.

او گفت: در این عملیات که ۲ ساعت به طول انجامید، ۶ آتش نشان در قالب ۲ گروه عملیاتی حضور داشتند که با اقدام به موقع و عملکرد اصولی در حین انجام عملیات، این آتش سوزی به طور کامل مهار و تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: همچنین با تلاش آتش‌نشانان، حادثه آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در علی آباد فرهنگیان اطفا شد.

پورسینا گفت: با اعلام پیام مردمی مبنی بر وقوع حادثه حریق در طبقه سوم یک واحد مسکونی در علی آباد فرهنگیان به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، اکیپ مهار آتش وارد عملیات شد.
او گفت: یک تیم عملیاتی از ایستگاه فرهنگ به محل اعزام شدند و واحد‌های آتشنشانی در کم‌ترین زمان ممکن به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.