سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هشت هزار ورزشکار زنجانی در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: هم اکنون بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی در این استان فعالیت می‌کنند که طبق برنامه ریزی‌ها این عدد امسال به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

علی شهبازی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت:هیات ورزشی در سال‌های اخیر علاقه‌مندان زیادی را جذب کرده و هم اکنون ورزشکاران شاخصی در رشته‌های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بدنسازی پایه رشته‌های دیگر ورزشی است، اضافه کرد: ورزشکاران دیگر رشته‌های ورزشی در صورت فعالیت حرفه‌ای باید از بدنسازی آغاز کنند و این از اهمیت این رشته ورزشی حکایت دارد.

این مسئول ورزشی شمار باشگاه‌های ورزشی بدنسازی و پرورش اندام را در شهرستان زنجان ۹۰ باب اعلام کرد و گفت: اکنون در سایر شهرستان‌های استان زنجان نیز ۷۰ باشگاه فعال است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان یکی از برنامه‌های مهم این هیات ورزشی را برگزاری مسابقات مختلف عنوان کرد و گفت: پیش از این مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های استان زنجان یادواره شهدای خدمت به ویژه شهید بهروز قدیمی در رده‌های سنی جوانان و مستر با حضور ۱۰۱ ورزشکار در سالن غدیر نیروی انتظامی این شهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه تلاش می‌کنیم با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات ملی و حتی دوره‌های بین المللی آموزشی را در زنجان برگزار کنیم که قطعا در پویایی این رشته ورزشی بسیار تاثیرگذار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.