سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیام ۱۵ خرداد با قیام عاشورا پیوند ناگسستنی دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد با قیام عاشورا پیوند ناگسستنی دارد،گفت: تداوم راه امام راحل و قیام ۱۵ خرداد با مجاهدت شهدای والامقامی، چون شهید یونس رودباری محقق شد.

استاندار گیلان در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، قیام ۱۵ خرداد و بزرگداشت شهید یونس رودباری گفت: مشعلی که امام خمینی برافروخت خاموش نشد و چراغ انقلاب و نهضت قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲، با خون شهدا و شهید سید یونس حسینی رودباری روشن و فروزان شد.

دکتر اسدالله عباسی افزود: قیام ۱۵ خرداد با قیام عاشورا پیوند ناگسستنی دارد و بیش از ۶۰ سال است که صدای عدالت و مبارزه با ظلم و ستم صهیونیست‌ها و آمریکا که برگرفته از قرآن و قیام عاشورا است ادامه دارد.


وی گفت: امام راحل به آرای مردم، وحدت کلمه و یاری جستن از خداوند تکیه داشت و بر اساس جمهوریت و اسلامیت دستور همه پرسی داد و از آن زمان تاکنون ۴۵ سال است که در انتخابات‌های مختلف به آرای مردم تکیه شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌کرد، گفت: شهید آیت الله رئیسی بر اساس راهبرد حکمت، عزت و مصلحت کار کرد و شعار انقلاب را احیا کرد.


وی با بیان اینکه تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم می‌کنیم، اضافه کرد: امیدواریم مردم، رئیس جمهوری را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

استاندار همچنین یاد و خاطره ۴۲۰ شهید رودبار و قربانیان زلزله خرداد سال ۶۹ این شهرستان را هم گرامی داشت.

فرماندار رودبار نیز در این مراسم گفت: مردم این شهرستان با برپایی ۶۰ برنامه بزرگداشت شهدای خدمت نشان دادند خادمان واقعی خود را دوست دارند.


طهمورث عموپور افزود: در طول ۳ سال خدمت دولت شهید رئیسی، ۳۷۰ میلیارد تومان طرح عام المنفعه در شهرستان رودبار اجرا شد.

شرکت کنندگان در این مراسم، به یاد امام راحل، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، شهید حجت الاسلام و المسلمین سید یونس حسینی رودباری و شهدای خدمت سوگواری کردند.

برچسب ها: 15خرداد ، رودبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.