عسگری گفت: ستاد اجرایی فرمان امام سالانه ٣ تا ۴ هزار مسکن را احداث و به خانواده‌هایی که بیش از دو فرزند معلول دارند تقدیم میکند.

علی عسگری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در گفت وگو با  خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم «مثبت حرکت» بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی گفت: فاز نخست طرح «مثبت حرکت» بنیاد ١۵ خرداد برای تأمین ویلچر معلولان مناطق کم‌ برخوردار کشور از امروز آغاز شد که در این مرحله ۲۵۰۰ ویلچر با هزینه ۵ میلیارد تومان بین معلولان توزیع و اهدا خواهد شد.

علی عسگری با اشاره به تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی افزود: ستاد اجرایی نسبت به تأمین و اهدای ٢٧ هزار ویلچر متعهد شده که این ویلچر‌ها به تدریج در اختیار معلولانی که توسط بهزیستی و بنیاد ١۵ خرداد شناسایی می‌شوند، توزیع میگردد.

او افزود: اولویت توزیع در وهله‌ی اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر نداشته باشند. همچنین خدمات دیگری نیز برای معلولان طراحی شده و ستاد اجرایی فرمان امام سالانه ٣ تا ۴ هزار مسکن را احداث و به خانواده‌هایی که  بیش از دو فرزند معلول دارند تقدیم میکند.

عسگری یادآوری کرد: توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای بسته‌های معیشتی نیز از دیگر خدماتی است که ستاد اجرایی فرمان امام به معلولان ارائه میکند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.