سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی ایسوس از لپ‌تاپ‌های مجهز به «کوپایلوت پلاس»

لپ‌تاپ‌های مجهز به «کوپایلوت پلاس» برای مصرف‌کنندگان مختلفی از جمله کاربران حرفه‌ای، طرفداران بازی‌های ویدیوئی و کاربران عمومی معرفی شده‌اند.

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۲۴ از لپ‌تاپ‌های جدیدی رونمایی کرد که از «کوپایلوت پلاس» پشتیبانی می‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها برای مصرف‌کنندگان مختلفی از جمله کاربران حرفه‌ای، طرفداران بازی‌های ویدیوئی و کاربران عمومی معرفی شده‌اند.

لپ تاپ‌های جدید مجهز به «کوپایلوت پلاس» ایسوس

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۴ هم‌اکنون در حال برگزاری است و شرکت‌های بزرگ، محصولات جدید خود را به نمایش می‌گذارند. ایسوس نیز از جمله این شرکت‌ها است و مجموعه‌ای از لپ‌تاپ‌های جدید خود را در این رویداد به نمایش گذاشته‌اند که همه آنها از هوش مصنوعی کوپایلوت پلاس پشتیبانی می‌کنند.

برای تولیدکنندگان محتوا

لپ‌تاپ‌های ایسوس ProArt P16 ،PX13 و PZ13  برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده و از قدرت هوش مصنوعی در برنامه‌های StoryCube و MuseTree استفاده می‌کند. StoryCube برنامه هوش مصنوعی است که از طریق آن می‌توانید ویدیو تولید کنید و MuseTree بر تولید تصویر تمرکز دارد.

ProArt P 16 دارای یک نمایشگر ۱۶ اینچی، یک NPU با 50 TOPS، پردازنده AMD Ryzen AI 9 HX 370 و کارت گرافیک GeForce RTX4070 است.

در PX13 با نمایشگر ۱۳ اینچی، پردازنده AMD Ryzen AI9 HX و کارت گرافیک GeForce RTX 4060 بیشتر روی قابلیت حمل تمرکز شده است. در نهایت، PZ13 با صفحه کلید جداشدنی و پردازنده اسنپدراگون خود تا حد امکان جمع و جور است.

برای گیمر‌ها ROG Zephyrus G۱۶

ایسوس برای گیمر‌ها نیز لپ تاپ ROG Zephyrus G16 را نمایش داده است که از پردازنده Ryzen AI 9 HX 370 و کارت گرافیک GeForce RTX 4070 بهره می‌برد. در این دستگاه از هوش مصنوعی برای ارائه وضوح فوق‌العاده و رهگیری پرتو استفاده می‌شود.

TUF Gaming A14 و A16 نیز دو لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس هستند که از پردازنده‌های سری Ryzen 9 و کارت گرافیک GeForce RTX 4070 بهره می‌برند. در این دو محصول که فقط ۱.۴۶ کیلوگرم وزن دارند، روی فوق‌العاده باریک‌بودن و حمل آسان تمرکز شده است.

لپ‌تاپ مناسب حمل و جابه‌جایی

برای کسانی که معمولاً مجبور هستند تا لپ‌تاپ خود را حمل کنند، ایسوس از لپ تاپ جدید Zenbook S16 رونمایی کرده است. این دستگاه دارای پردازنده Ryzen AI 9 HX 370، حافظه داخلی ۱ ترابایتی و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x است. وزن این دستگاه حدود ۱.۹۵ کیلوگرم است.

برای کاربری عمومی

در نهایت، اگر فقط به دنبال یک لپ تاپ جدید برای استفاده عمومی هستید، سری جدید Vivobook ایسوس وجود دارد. ایسوس Vivobook S15 با داشتن یک تراشه اسنپدراگون X Elite برای پشتیبانی از کوپایلوت پلاس، رهبری این خانواده را برعهده دارد. ایسوس Vivobook S14 و ۱۶ نیز دیگر گزینه‌های موجود هستند که از پردازنده Ryzen AI 9 HX 370، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی و حداکثر ۱ ترابایت حافظه4.0 SSD پشتیبانی می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.