سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدعلی وکیلی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

محمدعلی وکیلی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

محمدعلی وکیلی، فعال سیاسی اصلاح طلب، صاحب امتیاز روزنامه ابتکار و نماینده تهران در مجلس دهم امروز  جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد و ثبت نام کرد.

گفتنی است، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مگر از سیاست، خلق امکان در شرایط امتناع را انتظار نداریم؟ میدانم خسته از تقلای اصلاح و تمنای تغییر هستیم. در گذشته منابع تصمیم‌ساز بودند، اما امروز تصمیم‌ها منابع‌ساز هستند. بدیهی است که روزنه اصلاح صرفا با چند تصمیم خردمندانه گشوده می‌شود.

وی ادامه داد: تصمیم درست یعنی انتخاب درست، تصمیم درست یعنی درس گرفتن از گذشته و دورشدن از شعار، تصمیم درست یعنی نه گفتن به همه مسیر‌های امتحان شده و بی نتیجه.

وکیلی با بیان اینکه کشور نیاز به شعار عدالت‌خواهی و رفتار نمایشی برای در کنار مردم بودن ندارد، اظهار کرد: کشور نیاز به شنیدن، فهمیدن و دخیل کردن مردم در امور با هر طرز تفکری و به معنای واقعی دارد.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: باید با انقلاب در نظام اداری از وضعیت هزینه‌ساز عبور کرد. باید علم و عالِم را با سیاست و قدرت آشتی داد و زمینه واگذاری قدرت به متخصصان را تامین کرد. اداره غیرتخصصی و توسط غیرمتخصصان باعث تحمیل هزینه‌های گزاف حکمرانی به این کشور شده است.

وی با بیان اینکه باید نشاط سیاسی به کشور برگردد، گفت: پا به عرصه رقابت گذاشتم، اما شعار خاصی ندارم. آمدم تا منابع ملی و ظرفیت‌های موجود نه به دست عده‌ای خاص که برای همه مردم باشد و ایران برای همه ایرانیان باشد.

وکیلی یادآور شد: آمده‌ام تا با تشکیل دولت نخبگان زمینه تولید راه حل باشیم و با احیای دولت قانون، زمینه‌ساز تنظیم قدرت شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.