سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضوانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام‌نویسی کرد

غلامحسین رضوانی نماینده مجلس یازدهم در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

غلامحسین رضوانی نماینده مجلس یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین قائم‌مقامی سازمان برنامه و بودجه را دارد.

کسانی که باید پاسخگو باشند، در نقش مطالبه‌گر ظاهر می‌شوند

رضوانی پس از ثبت‌نام در انتخابات  اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی که براساس قانون اساسی نظام امت و امامت است میوه برآمده از ۱۴ قرن جهاد است. 

وی افزود: مردم از نظام و نظام از مردم است و دشمنان این را فهمیدند و‌ ای کاش مدعیان سیاست در داخل این را بفهمند. من از کسانی نیستم که با دست پس میزنند و با پا پیش می‌کشند. کسی که پایش به پاستور نرسیده می‌خواهد قانون شکنی کند؛ پایش برسد چه می‌کند.

این داوطلب گفت: کسانی که باید همواره پاسخگو باشند با تبحر تمام در نقش مطالبه‌گر ظاهر می‌شوند. امام راه امام حسین (ع) را به ما آموخت. یاس آفرین نباید در مملکت درشت‌گویی کند.  اگر به قله رسیدن به تاخیر می‌افتد به این دلیل است که بدهکاران ادعای طلبکاری می‌کنند. 

رضوانی بیان کرد: من در چندین نوبت حمایت خود را از آقای رئیسی اعلام کردم و متذکر شدم بعضی از همکاران ایشان از جنس ایشان نیستند. باید توجه کرد که اسیر فضای قدرت‌طلبان مقدس نما نشویم. ما با تحریم‌های استثنایی در تاریخ مواجه بودیم. از آن جهت که شدیدتر بوده دشمنان را به زانو درآوردیم، اما در عرصه دیگر همچنان می‌لنگیم.

او ادامه داد: ما در این مقطع باید از مسئولینی استفاده کنیم که از جنس مردم هستند. اولویت من مبارزه با مفاسد اقتصادی است که در بین مردم لانه کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.