سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورابراهیمی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد

یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره‌های نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور را دارد.

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی پورابراهیمی را در ستاد انتخابات کشور همراهی می‌کرد؛ گفته می‌شود که پورابراهیمی کاندیدای مورد حمایت این حزب در انتخابات ۸ تیر است.

پورابراهیمی در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب و حضور مردم به دستاورد‌های مختلفی دست یافته است. باید اذعان نمود که وضع نظام با ویژگی‌های انقلاب یکی نیست.

پورابراهیمی بیان کرد: مشکل اول کشور تامین نیاز‌های معیشتی مردم است و باید مجادلات کاذب را کنار گذاشت و از کارشناسان متخصص استفاده کرد.

وی ادامه داد: دوم ایجاد انسجام کامل در مدیریت اجرایی کشور و جلوگیری از بخشی‌نگری است. اهتمام برای اجرای اسناد بالادستی و برنامه هفتم با اولویت احکام اقتصادی و درون سازی اقتصاد و تعاملات منطقه‌ای و جهانی مسئله دیگر است.

این داوطلب افزود: امروز هیچ اولویتی بالاتر از وضع معیشتی نیست. از اعتماد حزب موتلفه به اینجانب به عنوان سرباز کوچگ نظام و بسیجی لشکر ۴۱ به فرماندهی سردار سلیمانی تشکر می‌کنم. اینجانب متعلق به تمام مردم ایران هستم و امیدوارم بتوانم خدماتی را برای کشور انجام دهم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
این مرد می تواند اقتصاد را نجات دهد متاسفانه مردم از توانمندی ایشان خبر ندارند فرد آگاه به سرمایه گذاری و اقتصاد کلان
حسنی
۱۶:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
فقط شماراکم داشتیم آمدیدخوب کاری کردی خدارحمت کند شهیدخدمت شهادت او باعث اشتغال زایی برای کسانی که در انتخابات مجلس رای نیاوردند باشد