سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار:

زهک رتبه دهم سرانه‌ فضای ورزشی کشور را دارد

فرماندار زهک گفت: این شهرستان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی با افتتاح ۹ زمین چمن ورزشی جدید رتبه نخست استان و دهم کشوری از حیث سرانه فضای ورزشی را کسب کرده است.

 حسن دهمرده در جلسه شورای تربیت‌بدنی و ورزش زهک با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی موجود در این شهرستان اظهار کرد: حفظ و ارتقای شاخص‌های ورزشی نیازمند کمک و توجه ملی است که همه باید با همدلی و همکاری در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته ورزشکاران شهرستان زهک در ۲ رشته کبدی و فوتسال قهرمان ایران شدند، ادامه داد: ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه ورزش این شهرستان در سال جدید بکار گرفته می‌شود.

عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از توجه مسوولان شهرستان زهک در خصوص توجه به موضوع ورزش گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با تمام توان در جهت تحقق اهداف طراحی شده در حوزه ورزش این شهرستان تلاش خواهد کرد.

محمد سرگزی نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: تلاش‌های صورت گرفته در جهت بهبود شاخص‌های ورزشی به ما انگیزه خواهد داد تا در سطوح ملی برای تحقق مطالبات ورزشکاران تلاش کنیم و در خصوص اسپانسری تیم‌ها و حوزه تقویت زیرساخت‌ها پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

فرهاد شهرکی دیگر نماینده حوزه انتخابیه زابل در مجلس شورای اسلامی نیز خواستگاه ورزش کبدی را منطقه سیستان عنوان کرد و گفت: باید به بعضی رشته‌ها که زمینه و بستر آن وجود دارد بیشتر توجه شود و با همکاری هم در زمینه حفظ و بهبود شاخص‌های ورزش این منطقه تلاش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.