سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

صادقی نماینده پیشین مجلس برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

محمود صادقی صبح امروز  با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی هم اکنون مدرس دانشگاه تربیت مدرس است و نمایندگی مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره دهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه سوابق خود دارد.

محمود صادقی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:کشور ما با بحران‌های متعددی روبروست که ریشه در نظام حکمرانی دارد که نه تنها فرصت‌های پیشرفت را از بین برده بلکه باعث ناکامی ملت ایران در آرمان‌های انقلاب شده است؛ نیرو‌های انسانی دانشمند را به حاشیه برده و سرمایه‌های کشور را فراری داده، اما هنوز روزنه‌های امید به آینده وجود دارد.

وی ادامه داد: من با آگاهی از محدودیت‌های موجود و با اتکا به مردم وفادار تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتم. رئیس جمهور پس از رهبری عالی‌ترین مقام رسمی کشور است و مسئولیت اجرای قانون اساسی و قوه مجریه را برعهده دارد.

این داوطلب انتخابات  ادامه داد: احترام به حقوق مرد و زن از هر قوم و نژاد و حق حاکمیت قانون و مشارکت مردم و ویژگی‌های رنگین کمانی مردم پیش نیاز اصلاحات است. در این مسیر پیمان میبندم در فراز و فرود‌ها کنار شما باشم. به همه آحاد ملت تعهد میدهم که صدای شما در حاکمیت باشم. 

صادقی تاکيد کرد: شعار محوری من توسعه پایدار و متوازن بر محور علم تولید ملی و عدالت است. من برآنم تا به رغم همه محدودیت‌های موجود با قدرت مردم صحنه را برای آشتی ملت فراهم کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
اینو کجای دلمون بذاریم