سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد انتخابات خبر داد؛

دست پر صدا و سیما در انتخابات ریاست‌جمهوری

اسلامی درباره برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی توضیح داد.

 اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مناظره‌های انتخاباتی اظهار کرد: کمیسیون بررسی تبلیغات را تشکیل دادیم. وزیر کشور رئیس این کمیسیون است؛ جلسه‌هایی هم با ستاد انتخابات صدا سیما داشتیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده است. 

وی ادامه داد: پیشنهاد‌های صدا و سیما برنامه‌های متنوعی بود. مناظره‌هایی با موضوعات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و سیاست خارجه را در نظر داریم.

سخنگوی ستاد انتخابات افزود: برنامه‌ها به معرفی داوطلبین کمک خواهد کرد. امیدوارم با برنامه های متنوع و تفصیلی، داوطلبان برنامه‌هایشان را برای مردم معرفی کنند.

اسلامی گفت: برای آنکه تجربه موفقی را در انتخابات مجلس در خصوص ۲۰۰ کانال تلویزیونی داشتیم، در انتخابات ریاست‌جمهوری هم سازمان صدا و سیما دست پر وارد شده و امیدوارم مردم رضایت داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
با همین شیش تا ؟؟؟
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳
دمتون گرم
ناشناس
۰۶:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
چه جوریه که در هر انتخابات این ها هستند و دو نفر از این هشتاد میلیون نفر نفر جدید وجود ندارد معلومه پارتی و باند همه جا اولویته
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
کی براش مهمه
Mohsen
۱۸:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مناظره پخش زنده ساعت چندهست؟۲۲به بعد؟!من21میخوابم؟هرکدام مستمری بهزیستیرازیادکندوعیدی زیادبدهدویارانه بهش رای میدهم؟!مشکل من متروکرج نیست وترافیکش مشکل من قدرت خریدمعلول بهزیستی هست ویزیت روانشناس۳۰۰هزارتومن؟!
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
صداوسیمابهتراست الکی هزینه نکنی معلوم رئیس...کی همونه که دکترقلب هم میتونه باشه .....
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
به نشانه اعتراض به وضعیت عدالت اقتصادی و وضعیت بورس هرگز شرکت نخواهم کرد
خاطره
۱۷:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
کاندیدا ها اول برن بچه هاشون رو از امریکا و انگلیس جمع کنن لازم نکرده برای ما بالای منبر برن
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مهندسی انتخابات یعنی مجریان ودست اندر کاران برگزاری انتخابات از طریق رانت های مختلف بخصوص سیاسی –اقتصادی و...زمینه ای را فراهم نمایند تا کاندیدای مورد نظرشان بتواند در انتخابات پیروز شود .مهمترین شاخص مهندسی انتخابات عزل بدون ضابطه و قانون و بی حد وحصر و نصب مدیران هماهنگ با مجریان در هر انتخاباتی است .

واگذاری پروژه های خدماتی و اقتصادی و وعده وعیدها بدون کارشناسی و استخدام افراد مورد نظر در ادارات از دیگر تعریف های این واژه است .

در پشت مهندسی انتخابات افرادی فرصت طلب و سودجو و نان به نرخ روز خور واغواگرهستند که با فشار از پایین و چانه زنی از بالا و لابی گری های متعدد برخی از مدیران را عزل می نمایند و مدیرانی هماهنگ جهت رسیدن به اهداف خود انتخاب می نمایند .

افراد پشت پرده مهندسی انتخابات هیچ اعتقادی به مردم و رای مردم ندارند بلکه آنچه مورد توجه است رسیدن به هدف با هر حربه وابزاری می باشد . یعنی پیروزی در عرصه انتخابات و.. از نظر آنها به هر وسیله ای مشروع است .

مهندسی انتخایات معمولا بعد هر انتخاباتی توسط نوکیسه ها و افراد فرصت طلب شروع می شود هر چه به نزدیکی انتخابات های مختلف برسیم این مهندسی شدیدتر می شود.این مهندسی ممکن است به شکل قومی و قبیله ای نمود پیدا کند . در این بین افراد متعهد و متخصص ودلسوز مردم حذف می شوند و برخی افراد معامله گر سیاسی جایگزین آنها می شود این روند برای توسعه و پیشرفت یک کشور سم خطرناکی است که باید فرهنگ مبارزه با این پدیده زشت گرفته شود .

در جامعه ای که شایسته سالاری بر آن حاکم باشد مهندسی انتخابات جایگاهی ندارد . در استانهای کمتر توسعه یافته مهندسی انتخابات با توجه به وضعیت زندگی مردم شدیدتر است .
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دوستان و مردم همیشه در صحنه،لطفا لطفا به کسی رای بدید که انسان ساز باشه ،از راست قامتان تاریخه باشه،از سرش برای انقلاب مایه بزاره،حاضر باش سرش رو برای این مردم ونظام بده،رای ما فقط به چنان شخصیتی است،حال خودتان با عقل و تدبیر ببینیت چه کسی چنین شخصیتی دارددرود بر ایران و ایرانی و هر انسان ازاده ای.
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
با همین نامزدا دستش پره ؟؟؟
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ممنون صدا و سیما
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
خواهشا وقت مردم رو با برنامه های تبلیغاتی این کاندیدیها نگیرید
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
جلیلی رو از فردا بزارید سر کار، وقت ملت رو هم نگیرید، پول الکی هم خرج نکنید. ما هم که کلا رای نمیدیم. یا علی
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
حتما درست میگین
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
دم صدا وسیما گرم گرم