سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت شهدای خدمت در دادگستری اصفهان

در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام ۱۵ خرداد وگرامیداشت یادوخاطره شهدای خدمت مراسم بزرگداشتی در دادگستری اصفهان برگزار شد.

در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وقیام ۱۵ خرداد وگرامیداشت یادوخاطره شهدای خدمت مراسم بزرگداشتی در دادگستری اصفهان برگزار شد.


رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این مراسم گفت: این انقلاب در طول سال‌ها شاهد فراز ونشیب‌های فراوانی بوده، اما هیچ کدام از این اتفاقات نتوانسته خللی در عزم واراده نظام در راه رسیدن به تمدن اسلامی ایجاد کند.


حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: حضور مردم درتشییع شهدای خدمت با وجود مشکلات اقتصادی نشان از علاقه وقدرشناسی مردم به خادمان ملت است.


رئیس سازمان انرژی اتمی هم دراین مراسم به بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: این حادثه باعث شکل گیری جریان تاریخی در کشور شد و در جهان بازتاب گسترده‌ای داشت.


محمد اسلامی، قوت گرفتن دیپلماسی و جبهه مقاومت را از اقدامات شاخص شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی برشمرد و افزود: اگر امروز در سراسر دنیا شاهد راهپیمایی‌ها وتظاهرات گسترده علیه رژیم صهیونیستی هستیم مهمترین عامل آن الگوگیری از اقدامات مستشاری جمهوری اسلامی برای تبدیل مساله فلسطین به مساله اول جهان است.


او گفت: امروز بیش از پیش چهره واقعی آمریکا و متحدانش واسرائیل جنایتکار که با ویترین حقوق بشر وآزادی دموکراسی به دنبال تحریف کردن اذهان عمومی بودند برهمگان آشکار شد.


رئیس سازمان انرژی اتمی در بخش دیگری از سخنان خود به فرهنگ وارزش‌هایی که موجب ماندگار شدن خدمات رئیس جمهور شهید شدت، پرداخت وافزود: داشتن خلوص نیت، کاربرای رضای خدا، ولایت مداری، خدمت مجاهدانه و خستگی ناپذیربودن از ویژگی‌های برجسته شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی است.


محمد اسلامی با بیان اینکه رشد و توسعه برنامه‌های هسته‌ای یکی از تاکیدات جدی رئیس جمهوری شهید بود، گفت: دشمن در طول سال‌ها همواره تلاش کرد با عملیات‌های خرابکارانه، ترور دانشمندان هسته‌ای وتحریم‌های گسترده مانع از گسترش و رشد صنعت هسته‌ای کشور شود، اما عزم واراده دانشمندان هسته‌ای کشورمان بر همه دسیسه‌ها غلبه کرد.


او همچنین به افتخارات ایران در خودکفایی در صنعت هسته‌ای اشاره کردو افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه وتعدد در بازرسی‌ها آژانس بین المللی هسته‌ای که یک چهارم مجموع بازرسی‌های صنعت هسته‌ای جهان را شامل می‌شود موفق شدیم به دستاورد‌های گسترده در حوزه تولید برق، پزشکی و کشاورزی دست پیداکنیم.


محمد اسلامی افزود: تا پایان امسال هشت مرکز پرتودهی در کشور راه اندازی می‌شود که امروز اولین مرکز در اصفهان آغاز به کار کرد.


او گفت: با راه اندازی مرکز پرتودهی میزان ضایعات کشاورزی حاصل از تولید محصولات کشاورزی در کشور سالانه ۱۳۰ میلیون تن است که ۳۰ درصد آن تبدیل به ضایعات می‌شود که با دستیابی به دانش پرتودهی در صنعت کشاورزی این ضایعات را می‌توان به صورت چشمگیری کاهش داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.