سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری مشکلات هفت واحد صنعتی استان در ستاد ملی رفع موانع تولید

پرونده‌ هفت واحد تولیدی که مشکلات آنان در استان قابل حل نبود، در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور بررسی و پیگیری می شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، گفت: اولین جلسه ستاد ملی تسهیلات و رفع موانع تولید کشور در سنندج، روزهای ۲۳ و ۲٤ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

نوری گفت: امسال اعضای ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور در راستای برطرف کردن مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی کردستان، به صورت فصلی در سنندج جلساتی برگزار خواهند کرد.

وی بر ضرورت توجه و ورود جدی دستگاه‌های اجرایی به حوزه اقتصادی استان تاکید و خاطر نشان کرد: حضور مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدی استان در جلسات ضروری است در غیر این صورت عدم حضور آنان گزارش خواهد شد.

نوری هدف اصلی این کارگروه را بررسی پرونده واحد‌های تولیدی راکد استان و رفع مشکلات آنان عنوان کرد و افزود: تولید زیرساخت اشتغال در همه بخش‌ها است بنابراین حمایت و احیای واحد‌های تولیدی راکد ضروریست.

معاون اقتصادی استاندار خاطر نشان کرد: تسهیلاتی که به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود بیت‌المال است و باید حتما برای رفع مشکلات این واحدها و ایجاد اشتغال هزینه شود.

نوری بر مساعدت لازم با واحد‌های تولیدی در بحث پرداخت مالیات تاکید کرد و گفت: ورود پرونده‌ واحدهای تولیدی به کارگروه باید با ملاحضات‌ بیشتری انجام شود تا شاهد رفع مشکلات تولیدکنندگان واقعی باشیم.

تاکنون ۲۱۱ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان کردستان برگزار شده که طی این جلسات یک‌هزار و ۸۹۳ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است و از مجموع سه هزار و ۳۶۴ مصوبات این کارگروه، ۲ هزار و ۳۰۳ مصوبه انجام شده است.

برچسب ها: تولید ، صنعت ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.