سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام نخستین رویداد ملی نخبگان

رییس بنیاد نخبگان گیلان از برگزاری «نخستین رویداد ملی نخبگان» با هدف اثرگذاری نخبگان در تسریع توسعه و پیشرفت کشور خبر داد.

فرهاد شیرینی رییس بنیاد نخبگان گیلان در نشستی خبری ، گفت: شناسایی نخبگان ، کمک به توانمند سازی نخبگان و کمک به اثرگذاری نخبگان برای حل مشکلات جامعه ، سه هدف اصلی بنیاد نخبگان است.

رییس بنیاد نخبگان گیلان گفت: یکی از برنامه‌های مهم این بنیاد در حوزه‌ی اثر گذاری در سال ۱۴۰۳، «نخستین رویداد ملی نخبگان» با عنوان نخبگان - حکمرانی دانش بنیان است که با هدفِ استفاده از ظرفیت نخبگان برای شناسایی و ارائه راه حل برای مشکلات اجرایی کشور، در ۵ بخش مالی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت، حکمرانی و سیاستگذاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد ، ۲۸ خرداد امسال است و طرح‌ها پس از بررسی و داوری به مرحله بعد راه پیدا خواهند کرد، اضافه کرد: داوطلبان شرکت در این رویداد می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، به سایت bmn.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

فرهاد شیرینی گفت: صاحبان طرح‌های منتخب مرحله اول که تا ۱۷ خرداد ماه در گفتاورد ملی نخبگان ثبت نام کرده اند و شرایط لازم را داشته باشند، می‌توانند طرح خود را با نامزد‌های ریاست جمهوری و یا نمایندگان آن‌ها در میان بگذارند.

وی گفت: به صاحبان طرح‌های منتخب این رویداد، جوایز مختلفی مانند یک میلیارد تومان جایزه نقدی، یک میلیارد تومان جایزه حمایتی برای اجرای ایده و همینطور عضویت در خانه نخبگان تعلق می‌گیرد.

برچسب ها: نخبگان ، گیلان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.